וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הארי קיין אמר לחבריו שהוא רוצה לעבור לריאל מדריד"

בבריטניה טוענים כי הכוכב הגדול של טוטנהאם הביע רצון לעבור לאלופת אירופה. במקביל ריאל בוחנת אפשרות לצרף את מאורו איקרדי מאינטר ואת החלוץ הדני של איאקס קפסר דולברג

עריכה: one

מאז הכרזתו של זינדין זידאן על כך שריאל מדריד מתכוונת לצרף שחקנים חדשים במהלך חלון ההעברות המתקרב של ינואר התקשורת באירופה לא מפסיקה לעסוק בשמות המועמדים שעשויים לחזק את הבלאנקוס.

בבריטניה מדווחים הבוקר (שלישי) כי חלוץ טוטנהאם הארי קיין אמר לחבריו כי הוא מעוניין לעזוב את הספרס ולעבור לשורות הבלאנקוס. בשבועות האחרונים נטען פעמים רבות כי קיין נמצא בראש רשימת הקניות של ריאל אם כי גם רוברט לבנדובסקי מבאיירן מינכן עדיין בתמונה. שם נוסף שנזרק לחלל האוויר הוא זה של החלוץ הדני של איאקס קספר דולברג. בספרד דווח עוד כי ריאל עשוי לפנות גם למאורו איקרדי הארגנטיני שכבש העונה 15 שערים במדי אינטר אם כי איקרדי עצמו הכריז כי "אם ריאל יתקשרו אליי אני לא אענה לטלפון".

עוד בנושא
איטליה: בנבנטו עדיין ללא נקודות אחרי הפסד 1:0 לאטאלנטה
לואיס סוארס לקוון: "חרא, גמד, כמה עיוור אתה יכול להיות?"
מייקל אמנאלו מונה למנהל הספורטיבי של מונאקו: "הזדמנות נפלאה"

הארי קיין שחקן טוטנהאם. רויטרס
הספקולציות בעיצומן. התשובות בינואר/רויטרס

בחלק ההגנתי השם המעניין ביותר שהוזכר כמועמד להגיע למדריד ביממה האחרונה הוא זה של ליאונרדו בונוצ'י שלא הצליח לשדרג את הגנת מילאן שמצויה במשבר מקצועי ומינתה אתמול את ג'נארו גאטוזו למאמנה במקומו של וינצ'נזו מונטלה. יש לציין כי אצל הרוסונרי הכחישו נמרצות את הדיווח וטענו כי שחקן ההגנה שהצטרף הקיץ מיובנטוס יישאר במועדון.

ריאל מדריד תארח הערב את פואנלבראדה מהליגה השלישית (22:30) במשחק הגומלין במסגרת גביע המלך כשהבלאנקוס. ביתרון 0:2 מהמשחק הראשון. גארת' בייל שאמור להימכר לקראת העונה הבאה בשל ריבוי הפציעות שלו אמור לעמוד לרשותו של זינדין זידאן אחרי העדרות של כחודשיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully