וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טל בנין: "אני מועמד לאמן את נבחרת ישראל. למה לא?"

קפטן נבחרת ישראל לשעבר ופרשן הטלוויזיה בהווה התראיין לתוכנית הפייסבוק של "טוכמן וחמי" ודיבר על קלינגר ("לא רציתי לאמן תחתיו"), קרויף ("חבל שמכבי נראת כך") והקריירה על המסך

צילום: שלומי גבאי, עריכה: מתן חדד

קפטן נבחרת ישראל לשעבר ופרשן הטלוויזיה בהווה טל בנין התראיין היום (ראשון) לתוכנית הפייסבוק של "טוכמן וחמי" והצהיר כי הוא רואה את עצמו כמעומד לאמן את נבחרת ישראל אחרי אלישע לוי. בהקשר זה אמר בנין: "אני לא אחד שמדבר על עצמי, אבל כשאני רואה את המועמדים שיש היום לאימון הנבחרת, אז גם אני מועמד. למה לא?"

בנין שאימן את הפועל חיפה ועזב בטריקת דלת בשנת 2015 דיבר על ההצלחה של האדומים השנה תחת ניר קלינגר ואמר: "ניר קלינגר חזר לגדולה שלו? עדיין לא. ההצלחות שלו היו בשנת 2003 כשהוא עלה לצ'מפיונס אבל גם שם זה בגלל טעות שעשתה קבוצה אחרת. הוא בכלל רצה להיות מנהל מקצועי ויואב כץ דיבר איתי על לצרף אותו לצידי כמאמן. אני הרגשתי שאם מביאים מנהל מקצועי אני צריך מישהו שירחיב לי את האופקים, אבל זה לא המקרה. השנה אכן הולך לו טוב, הוא גם בחר זרים טובים אבל עדיין למרות כל הניצחונות שלהם אני לא שמעתי הצהרה של הפועל חיפה בנוגע למטרות שלהם ולאן הם רוצים להגיע".

עוד בנושא
איל ברקוביץ': "אני מת להיות מאמן הנבחרת, נמאס לי לעשות לעצמי קמפיין"
שרון מימר: "סולומון צריך עוד שנה או שנתיים במכבי פתח תקוה, הוא צריך להתבסס"
נשיאות בית הדין החליטה: דה פרייטס שחקן חופשי, יוכל לעבור לאשדוד

חמי אוזן, טל בנין ואור שקדי באולפן - פינת ספורט, מתוך המהדורה המרכזית 3.9.17. מערכת וואלה!
"לא עושה חשבונות". טל בנין/מערכת וואלה!

בנוגע לתפקודו של ג'ורדי קרויף אמר בנין: "משהו שם לא מתחבר. בתקציבים כאלו כל שחקן צריך לדעת את התפקיד שלו וגם זה לא קורה. עצוב לי שמכבי תל אביב משחקת בדרך הזאת. כשמביאים אנשי צוות זרים צריך לשאול לא רק מה הם יכולים ללמד אותנו אלא האם הם יכולים להתחבר למנטאליות של המדינה. אני חשוב שמכבי תל אביב הייתה יכולה גם להתאים כמה ישראלים למערכת הסודית שלה".

בנוגע לתפקידו הנוכחי כפרשן בערוץ הספורט אמר בנין: "כשבאתי לערוץ אמרתי שאני לא מוכן להיות פלסטר. אני רוצה תפקיד שיש בו דרך וחזון וכרגע אני זורם עם זה. אני מקבל הצעות אבל כשאני בוחן אותן אני מעדיף לעסוק במה שיש לי עכשיו. אני לא עושה חשבונות. כשהייתי צריך לבקר את התפקוד של בן הדוד שלי שלומי דורה בהפועל עכו עשיתי את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully