וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה: "אם נמשיך לא לספוג, הכישרון בהתקפה יספיק"

26.11.2017 / 8:07

בקבוצה הצפונית היו מרוצים אחרי הניצחון על בני יהודה ומוכנים לשבוע חשוב: "המשחקים מול מכבי תל אביב ובאר שבע הם אתגר גדול". הבלם קרלוס קוויאר, שנפצע בשריר והוחלף, ייבדק

שחקני עירוני קרית שמונה חוגגים עם איסמעיל ריאן. סוכנות ג'יני
בדרך לשבוע גדול. שחקני הקריה חוגגים/סוכנות ג'יני

אחרי הניצחון החשוב אתמול (שבת), 1:2 מול בני יהודה, בעירוני קרית שמונה רואים בשבוע הקרוב סוג של מבחן כוח עבור הקבוצה, שרוצה להתמקם בחלק העליון של הטבלה ולהגיע לפלייאוף העליון. "שני המשחקים הקרובים, מול מכבי תל אביב בגביע הטוטו ואז נגד הפועל באר שבע בליגה, הם אתגר גדול עבורנו", אמר המאמן חיים סילבס.

ברביעי, הקריה תנסה לנקום בצהובים בחצי גמר גביע הטוטו, לאחר שמכבי תל אביב כבר גברה עליה העונה באצטדיון בעכו, במסגרת הליגה. לאחר מכן, תצא לבירת הנגב, למפגש קשה מול האלופה: "אם נמשיך להיות חזקים בהגנה ונעמיד מספרים נמוכים של ספיגת שערים, אין ספק שהכישרון שלנו בחלק הקדמי יספיק ויביא תוצאות טובות", אמרו בקבוצה הצפונית, לאור היכולת של איסמעיל ריאן שכיכב עם שער ובישול.

שובל גוזלן ואחמד עאבד שוב לא מצאו את הרשת אתמול ולקריה יש ממוצע של שער אחד בלבד למשחק, אך במועדון מעריכים שהמגמה הזו תשתנה: "אנחנו במקום השישי כרגע ועדיין יש לנו מקום לשיפור, כך שצריך להאמין שהמשך העונה יהיה עוד יותר טוב". בקבוצה יבדקו היום את מצבו של הבלם קרלוס קוויאר, שביקש להתחלף אתמול בשל פציעה בשריר.

עוד בנושא:

עירוני קרית שמונה ניצחה את בני יהודה 1:2
איסמעיל ריאן הסביר את הדמעות: "עברתי שנה קשה". אבוקסיס כעס על השופט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully