וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורדן הנדרסון: "מוחמד סלאח לא עוצר". יורגן קלופ: "הוא פנטסטי"

כוכב ליברפול כבש גם מול צ'לסי, מאמנו החמיא ("אוהב אותו") וביקר את השופט, שלטענתו לא אפשר לו לערוך חילוף רגע לפני השוויון של וויליאן. קונטה: "הגיעה לנו נקודה, אולי גם ניצחון"

שחקני ליברפול מוחמד סלאח, פיליפה קוטיניו. רויטרס
חזר חד מהפגרה. סלאח עם קוטיניו/רויטרס

צ'לסי וליברפול חילקו אמש (שבת) את הנקודות ונפרדו ב-1:1 באנפילד. המשמעות: מנצ'סטר סיטי עשויה להגדיל עוד יותר את הפער משתיהן, והחלומות של המייטי רדז והבלוז על אליפות נראים כעת רחוקים עד דמיוניים.

לטענת יורגן קלופ, השופט מייקל אוליבר סירב לאפשר לו לבצע חילוף רגעים ספורים לפני שוויליאן הבקיע את שער השוויון בדקה ה-85. "כעסתי, כי רצינו לשנות את השיטה והוא לא נתן לו", אמר הגרמני. "רצינו לעבור למערך של חמישה בהגנה, וזה לא לעניין שספגנו. אני לא יודע מה הוא חשב באותו רגע. זה יכול היה לעזור לנו מאוד כשוויליאן היה עם הכדור".

על המשחק עצמו אמר קלופ: "זה היה מפגש בין שתי קבוצות שהגיבו נהדר לאחר ששיחקו בליגת האלופות. היה קשה לשמור על אדן הזאר. היו לנו רגעים טובים, הבקענו שער פנטסטי אבל זה לא משחק שאפשר לנצח 0:3, 0:4 או 0:5. צריך קצת מזל ולא היה לנו. לצ'לסי הגיעה נקודה". על כובש השער מוחמד סלאח אמר מאמנו: "אני אוהב אותו. הוא פנטסטי. הוא שיחק טוב מאוד".

גם ג'ורדן הנדרסון החמיא לחברו, שכבש שישה שערים בחמשת משחקיו האחרונים בכל המסגרות וחולק את פסגת מלכות השערים עם הארי קיין. סלאח, אגב, לא חגג את השער, ככל הנראה כאות הזדהות על הפיגוע הקשה בתולדות מצרים. "הוא לא עוצר, וזה טוב לנו. הוא סיים את המהלך בצורה פנטסטית", אמר הנדרסון. על המשחק אמר הקפטן: "אנחנו מאוכזבים, חשבתי שנצליח להשיג שלוש נקודות, כך שצ'לסי בטח תהיה מרוצה מאוד מהנקודה".

בצד השני, אנטוניו קונטה סיכם: "חשבתי ששיחקנו טוב כל המשחק. במחצית הראשונה היינו מאוד סולידיים ומסוכנים. במחצית השנייה יצרנו הרבה מצבים וספגנו אולי ברגע הטוב ביותר שלנו. אחר כך מצאנו כוח והגבנו יוצא מהכלל. הגיעה לנו נקודה, אולי גם ניצחון".

עוד בנושא:

אנגליה: ליברפול וצ'לסי נפרדו ב-1:1
ז'וזה מוריניו: "המשחק נגד ברייטון היה הכי קשה שלנו העונה"
אנגליה: מנצ'סטר יונייטד ניצחה 0:1 את ברייטון, 15 דקות לתומר חמד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully