וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'וזה מוריניו: "המשחק נגד ברייטון היה הכי קשה שלנו העונה"

המאמן הפורטוגלי שיבח את הקבוצה של תומר חמד אחרי הניצחון של השדים האדומים 0:1. מנצ'סטר יונייטד מתקרבת לשבירת שיא של מאט באזבי מ-1996. וגם: תסכול בטוטנהאם אחרי עוד אובדן נקודות

ז'וזה מוריניו, מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
האוהדים דרשו התקפה. מוריניו/רויטרס

מנצ'סטר יונייטד של ז'וזה מוריניו קרובה לשבירת השיא של השדים האדומים תחת הדרכתו של סר מאט באזבי האגדי. הניצחון הדחוק 0:1 על ברייטון הוא המשחק ה-39 של יונייטד ללא הפסד תחת המנג'ר הפורטוגלי ובמשחק הבא נגד צסק"א בליגת האלופות המועדון עשוי לשבור את השיא הוותיק שנקבע ב-1966. עם זאת, הקהל של יונייטד, ממשיך לבקר את סגנון המשחק ההגנתי של מוריניו ובמהלך המשחק נגד ברייטון קראו האוהדים לשחקנים: "תתקפו, תתקפו, תתקפו".

מוריניו עצמו פרגן לאחר המשחק ליריבה במדיה שיחק תומר חמד שנכנס כמחליף בדקה ה-74. לדברי הפורטוגלי: "אני רוצה להיות הוגן ולתת להם את הקרדיט לו הם ראויים. הם שיחקו ממש טוב. ברייטון הוא מאורגנים היטב בהגנה וכשהכדור היה אצלם הם היו מאוד מסוכנים. זה היה אולי המשחק הכי קשה שלנו העונה. היום היה לנו יותר לב ורוח לחימה מאשר איכות".

מאמן ברייטון כריס יוטון אמר מנגד: "אני באמת לא חושב שהגיע לנו להפסיד. אני חושב שאנחנו ראויים לפחות לתיקו. הגבלנו אותם מאוד ולא נתנו להם להגיע ליותר מדי הזדמנויות. הגענו לכמה מצבים טובים אבל יונייטד הראו שהם מסוגלים לעשות הגנה".

שחקן טוטנהאם דלה עלי מאוכזב. רויטרס
הפנים אומרות הכול. דלה עלי/רויטרס

קבוצה נוספת שמאוכזבת מהתוצאה שהשיגה היא טוטנהאם שסיימה ב-1:1 בלבד נגד ווסט ברומיץ'. מאמן הספרס מאוריסיו פוצ'טינו אמר בסיום: "אני מאוכזב כי שמטנו שתי נקודות. המאמן של הקבוצה שלנו היה אדיר אבל אחרי שספגנו את השער הראשון הענקנו ליריבה אמונה בכוח של עצמה. היה קשה לשבור אותם ולכבוש. זה היה משחק ממש קשה".

המאמן הזמני של ווסט ברום גארי מגסון, שהחליף השבוע את טוני פוליס שפוטר, שיבח את כובש השער של קבוצתו סולומון רונדון. בהתייחס לחלוץ מוונצואלה אמר מגסון: "זה היה המשחק הכי טוב שלו שאני ראיתי. אני חושב שהייתה לו אפשרות טובה לכבוש גם לקראת סיום המשחק, אבל זה לא יהיה הוגן לבקר אותו על זה".

עוד באותו נושא

אנגליה: מנצ'סטר יונייטד ניצחה 0:1 את ברייטון, 15 דקות לתומר חמד

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully