וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: סביליה סיפקה עוד מהפך אדיר - מ-2:0 ל-2:3 על ויאריאל

חמישה ימים אחרי שחזרה מ-3:0 ל-3:3 מול ליברפול, ובמשחק האחרון של אדוארדו בריסו לפני הטיפולים בסרטן הערמונית, סביליה ביצעה קאמבק מופלא בדקות 56-78. נקודה ראשונה לפאקו

one

בווידאו: תקציר המהפך הגדול של סביליה

בצל משחק הצמרת בין ולנסיה לברצלונה, הייתה זו סביליה, עם המאמן אדוארדו בריסו שאמור להתחיל בהמשך השבוע טיפולים במחלת הסרטן, שגנבה את ההצגה הערב (ראשון) עם מהפך שני תוך שבוע וניצחון 2:3 בחוץ על ויאריאל אחרי שפיגרה 2:0. פאקו אייסטרן השיג נקודה ראשונה ב-2:2 של לאס פלמאס אצל ריאל סוסיאדד, גם אתלטיק בילבאו ודפורטיבו לה קורוניה סיימו באותה תוצאה.

עוד בנושא:
ליאונל מסי חתם רשמית על חוזה עד 2021 בברצלונה
סימונה זאזה מגשים את הפוטנציאל שלו בהתקפת ולנסיה

אדוארדו בריסו מאמן סביליה עם שחקניו. GettyImages
עוד מהפך גדול לאוסף. אדוארדו בריסו/GettyImages

ויאריאל - סביליה 3:2

מה תגידו על המהפכים של סביליה? חמישה ימים אחרי שפיגרה 3:0 במחצית השנייה מול ליברפול וחזרה ל-3:3 דרמטי בתוספת הזמן, היא נחלצה במחצית השנייה מפיגור 2:0 במגרשה של ויאריאל וניצחה 2:3. אדוארדו בריסו, שהודיע כי ייצא השבוע לסדרת טיפולים לאחר שנודע כי חלה בסרטן הערמונית, ישב על הספסל וראה את שחקניו עולים עם חולצות ועליהן כיתובי החלמה מהירה. פאבלו פורנאלס סחף את ויאריאל עם בישול מצד ימין לסדריק בקאמבו בדקה ה-19 ועוד אחד לקרלוס באקה שהשאיר אבק לליונל קארול וקבע 0:2 בדקה ה-53. אבל זה רק נתן את האות לקאמבק. קלמון לנגלה נגח פנימה בדקה ה-56, פרנקו ואסקס סובב פנימה אחרי דקה את שערו הראשון העונה ואבר באנגה השלים מהפך עם פנדל בדקה ה-78, אחרי שוויקטור רואיס גרם לפנדל והורחק בצהוב שני. סביליה במקום החמישי, ויאריאל עם הפסד ראשון בעידן חאבי קאייחה.

פאקו אייסטרן מאמן סנטוס לגונה. רויטרס
עדיין בסכנת פיטורים. פאקו/רויטרס

ריאל סוסיאדד - לאס פלמאס 2:2

צפו בתקציר

אחרי רצף שלילי היסטורי של 13 משחקים ללא נקודה, פאקו אייסטרן סוף סוף חוגג נקודה ראשונה כמאמן לאס פלמאס, למרות שכלל לא בטוח שזה ימנע ממנו פיטורים מוקדמים, כפי שמדווחת התקשורת הספרדית. הקבוצה של אקס מכבי תל אביב עלתה ליתרון מנגיחה של טאנה בדקה ה-21, אך ראתה את וויליאם ז'וז'ה (31) ועדנאן ינוזאי (62) הופכים, לפני שג'ונתן ויירה השווה בבעיטה אדירה בדקה ה-67. הקבוצה מהאיים הקנאריים עדיין אחרונה בטבלה, כמובן, עם 7 נקודות בלבד, בעוד ריאל סוסיאדד סוגרת משחק ליגה שני ברציפות ללא ניצחון, אחרי שסיימה במשחק הקודם ב-1:1 עם ג'ירונה.

משחקים נוספים

לה קורוניה - אתלטיק בילבאו 2:2
ללה קורוניה: אדריאן (35), פביאן שר (76), לבילבאו: מרקל סוסאטה (16), איניאקי וויליאמס (60)

צפו בתקציר המשחק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully