וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: דרק רוז שוקל לפרוש מכדורסל בשל תסכול מריבוי הפציעות

האם ה-MVP הצעיר בהיסטוריה של ה-NBA עומד לוותר? ב-ESPN מדווחים שהרכז שהחמיץ את שבעת המשחקים האחרונים לא נמצא בימים אלה עם קליבלנד ושוקל את עתידו. דוראנט וגרין לא ישחקו הלילה

עריכה: מתן חדד

אחרי מנוחה של כיממה וחצי על מנת לחגוג כראוי את חג ההודיה, אותו ציינו ביום חמישי בארצות הברית, ה-NBA חזרה היום (שישי) עם ניצחון של פורטלנד על ברוקלין. בהמשך (החל מ2:30) יתקיימו תשעה משחקים נוספים, בהם תשתתפנה בין השאר בוסטון, קליבלנד, אוקלהומה סיטי וגולדן סטייט. בינתיים, על פי דיווח ב-ESPN דרק רוז מנותק בימים האחרונים מהקאבס ועשוי לפרוש בשל תסכול מריבוי הפציעות מהן הוא סובל.

על פי הדיווח של אדריאן ווז'נאורוסקי, רוז לא מתקשר בימים האחרונים עם מקורביו, הן בתוך ומחוץ לקבוצה, וכלל לא בטוח שהוא מתכוון לחזור אחרי שכבר החמיץ 11 מתוך 18 המשחקים של הקבוצה העונה, כולל השבעה האחרונים, בשל נקע בקרסול. גורם בסגנית האלופה אמר כי "נמאס לו להיות פצוע וזה משפיע עליו נפשית".

הקריירה של רוז, שהיה בדרך לגדולה כאשר הפך ל-MVP הצעיר בתולדות הליגה ב-2011, החלה להתדרדר במשחק הראשון של הפלייאוף ב-2012, אז קרע הרכז את הרצועה הצולבת. מאז - הוא שיחק רק ב-237 משחקים מתוך 412 בעונה הסדירה. בקיץ האחרון הצטרף ללברון ג'יימס בקליבלנד וחתם על חוזה מינימום לשחקן ותיק, בתקווה שזה יסדר לו טבעת אליפות, אך כעת נראה שהוא עשוי לסיים את דרכו בקרוב מאוד.

בנושא אחר, קווין דוראנט (נקע) ודריימונד גרין (מנוחה) לא ישחקו הלילה (5:30) במדי גולדן סטייט מול שיקגו. משמעות הדבר היא שעומרי כספי צפוי לקבל נתח דקות משמעותי נגד הבולס ואולי אף לפתוח בחמישייה, כפי שקרה לפני מספר ימים מול פילדלפיה במשחק הקודם ממנו KD נעדר.

עוד בנושא

זה הרגע ליהנות: על הימים החלומיים של עומרי כספי בגולדן סטייט
עודד קטש: "נבחרת זה תמיד מרגש", בר טימור: "אולי היה חוב מהקיץ"
הפועל תל אביב: טוני גפני סיכם את תנאיו

שחקן קליבלנד דרק רוז. AP
סוף הדרך? דרק רוז/AP

ברוקלין (12:6) - פורטלנד (8:11) 127:125

רק לפני שבועיים הנטס חזרו מפורטלנד עם ניצחון דחוק וכעת הגיע תורם של הבלייזרס לחגוג אצלם בבית. המארחת דווקא הובילה ברוב שלבי המשחק (11 הפרש בשיא) וגם הצליחה לשמור על יתרון מזערי במהלך הרבע האחרון, אך ריצת 0:8 בתוך שתי הדקות האחרונות העבירו את ההובלה לקבוצה של טרי סטוטס. ב-11 השניות האחרונות סי ג'יי מקולום ויוסוף נורקיץ' השיגו רק נקודה מארבע זריקות עונשין, אך הנטס לא ניצלו זאת וירדו מנוצחים. דמיאן לילארד הוביל עם 34 נקודות באחוזים נהדרים ותשעה אסיסטים, נורקיץ' הוסיף 29 , 15 ריבאונדים וארבע חסימות ומקולום קלע 26 משלו. 23 של ספנסר דינווידי לא הספיקו מנגד. ברוקלין סופרת שלושה הפסדים רצופים וחמישה בשישה המשחקים האחרונים, לפורטלנד זהו ניצחון שלישי בארבעה משחקים.

sheen-shitof

פתרון טבעי

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
שחקן ברוקלין רונדי הוליס ג'פרסון, שחקן פורטלנד יוסוף נורקיץ'. רויטרס
הוליס ג'פרסון מול נורקיץ'/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully