וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל אילת: דרווין קיצ'ן חתם עד לסיום העונה

24.11.2017 / 13:28

הקבוצה הדרומית הודיעה על צירופו של הגארד האמריקאי (31, 1.95) שסיכם את תנאיו עוד בתחילת השבוע. יהיה הזר השביעי של אילת מתחילת העונה

one

הפועל אילת הודיעה היום (שישי) על החתמתו של הגארד האמריקאי דרווין קיצ'ן, שחוזר לקדנציה רביעית בישראל. קיצ'ן מגיע לקבוצה אחרי הניצחון הגדול על גלבוע/גליל בשבוע שעבר ובמקומו של אלנדו טאקר ששוחרר מהקבוצה בשבוע שעבר. הוא ינחת בישראל בימים הקרובים ויצטרף לאימוני הקבוצה.

דרווין קיצ'ן עירוני נהריה. ברני ארדוב
קבוצה רביעית בישראל. קיצ'ן/ברני ארדוב

קיצ'ן (31, 1.95) צפוי לפתוח את עונתו החמישית בישראל. הוא החל את דרכו במכבי ראשון לציון כרוקי בעונת 2011/12, ואחרי עונה בה עבר גם בפנאתייקוס, חזר לישראל להפועל ירושלים בעונת 2013/14. קיצ'ן רשם עונה טובה, והמשיך לעונה נוספת, בה סבל מפציעות, ובסיומה זכתה הקבוצה באליפות. אחרי שנה נוספת מחוץ לישראל שב אשתקד לעירוני נהריה והיה מהוגרמים להצלחת הקבוצה עם 8.7 נקודות, 7 ריבאונדים ו-5.8 אסיסטים למשחק.

קיצ'ן הוא הזר השביעי שמגיע לאילת, והראשון בקנדציה של שרון דרוקר שיערוך את הופעת הבכורה שלו על הקווים נגד מכבי חיפה במחזור הבא. אילת הספיקה לשחרר מפתיחת העונה את דנזל בואלס וטאקר. הגארד הפורטו ריקני מייק רוסאריו, לא יצא השבוע למשחקי נבחרתו במוקדמות אליפות העולם בשל פציעה בקרסול, אך עשוי לשחק נגד חיפה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully