וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: אתלטיקו מדריד הביסה 0:5 את לבנטה ועלתה אל המקום השלישי

צמדים של קווין גמיירו (29 ו-59) ואנטואן גריזמן (65 ו-69) ושער עצמי של רובר כבר בדקה החמישית סידרו לקולצ'ונרוס ניצחון חוץ גדול והם עברו בטבלה את ריאל מדריד. אלאבס - אייבר 2:1

עריכה: one

המשחק המרכזי במסגרת המחזור ה-13 בליגה הספרדית יפגיש את ולנסיה וברצלונה לקרב פסגה ביום ראשון, אך כבר אמש (שישי) יצא המחזור לדרך עם 0:1 של סלטה ויגו על לגאנס. אייבר ניצחה 1:2 בחוץ את אלאבס. ריאל מדריד התקשתה מול מלאגה אך ניצחה בסופו של דבר 2:3. אתלטיקו מדריד הביסה 0:5 את לבנטה וטיפסה אל המקום השלישי על חשבון היריבה העירונית בשל יחס שערים עדיף.

קווין גמיירו שחקן אתלטיקו מדריד. רויטרס
גמיירו חוגג/רויטרס

לבנטה - אתלטיקו מדריד 5:0

אחרי שכבשה רק ארבעה שערים בששת משחקי הליגה האחרונים, הקבוצה של דייגו סימאונה התפוצצה מול לבנטה חסרת האונים. בעקבות הניצחון המרשים, עקפה אתלטיקו מדריד את היריבה העירונית עם 27 נקודות ויחס שערים עדיף בשער אחד. הקולצ'ונרוס עלו ליתרון כבר בדקה החמישית. רובר ניסה להרחיק כדור רוחב ובעט אותו לשערו הוא וזה 0:1. השער השני גם היה די אומלל והגיע בדקה ה-29. אנחל קוריאה קיבל כדור עומק, עבר את השוער ובעט חלש, צ'מה לא הצליח להרחיק כדור פשוט וקווין גמיירו כבש מול שער ריק את ה-0:2. גמיירו השלים צמד בדקה ה-59 אחרי מסירת עומק יפה של גריזמן וזה כבר 0:3. אז הגיע צמד של גריזמן עצמו תוך ארבע דקות (65 ו-69). גמיירו העביר לו כדור רוחב מימין וגריזמן דחק פנימה. גמיירו היה מעורב גם בשער החמישי לאחר שבעיטה שלו נבלמה והכדור החוזר הגיע לגריזמן שדחק פנימה את ה-0:5.

צפו בתקציר

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
שחקני אתלטיקו מדריד. רויטרס
שחקני אתלטיקו מדריד/רויטרס

אלאבס - אייבר 2:1

צפו בתקציר

משחק עצבני במנדיסורוסה, בסיומו אייבר התרחקה עוד קצת מהתחתית עם ניצחון שני ברציפות. אחרי החמישייה לרשת בטיס, ז'ואן ז'ורדן בעט פנימה בדקה ה-33 וצ'ארלס נגח את השני בדקה ה-69, לפני שהורחק בגלל פגיעה ללא כדור במאנו גרסיה (83). בין שני השערים, אלאבס נותרה ב-10 שחקנים בעקבות ניסיון מספרת כושל של כריסטיאן סנטוס, שפגע בשחקן יריב וספג צהוב שני שגרר מהומה (45). בורגי המחליף רק צימק בתוספת הזמן עבור המדורגת לפני אחרונה.

משחקים נוספים

סלטה ויגו - לגאנס 0:1
לסלטה: יאגו אספס (27, בפנדל)

צפו בתקציר

ריאל בטיס - ג'ירונה 2:2
לג'ירונה: פורטו (45, 94), לבטיס: אנדרס גווארדאדו (85), כריסטיאן טייו (95)

צפו בתקציר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully