וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסי ביקש מברצלונה לנוח: רוצה להגיע למונדיאל בשיא האנרגיות

בקטלוניה טוענים שההחלטה לעלות מהספסל ב-0:0 מול יובנטוס הייתה של מסי עצמו: "הוא כבר לא מוצא שום עניין בתחרות עם שחקן שמתלהב מצמד מול אפואל ניקוסיה". כל המספרים והתגובות

one

המחזור החמישי בשלב הבתים של ליגת האלופות ננעל הערב (רביעי) כשבמוקד התיקו המאופס בין ברצלונה ליובנטוס וניצחון גדול נוסף של פ.ס.ז', 1:7 על סלטיק האומללה של ניר ביטון. ביברס נאתכו בישל את השער הראשון לזכות צסק"א מוסקבה בניצחון 0:2 על בנפיקה.

ביברס נאתכו, צסק"א מוסקבה. רויטרס
יחסר לצסק"א באולד טראפורד. נאתכו/רויטרס

העולות לשמינית הגמר עד כה: פריס סן ז'רמן, באיירן מינכן, צ'לסי, ברצלונה, מנצ'סטר סיטי, בשיקטאש, טוטנהאם וריאל מדריד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

מספרים וציטוטים בית א'

*זלאטן איברהימוביץ' ערך הופעה במדי מועדון שביעי בקריירה בליגת האלופות. קדמו ליונייטד: איאקס, יובנטוס, אינטר, ברצלונה, מילאן ופ.ס.ז'

* שוער צסק"א איגור אקינפייב שמר על רשת נקיה בשלב הבתים לראשונה מזה 43 משחקים. השוער ספג בכל משחק בשלב זה במשך 11 שנים.

*זהו הניצחון ה-16 של צסק"א בליגת האלופות והאדומים עקפו את זניט סנט פטרסבורג לה 15 ניצחונות בלבד.

*בנפיקה הבקיעה העונה שני שערים עצמיים לעומת שער זכות אחד בלבד בשלב הבתים.

כובש השער הראשון של צסק"א גירוגי שניקוב החמיא לבישול של נאתכו ואמר: "הוא מסר לי כדור נפלא ואני פעלתי לפי מה שראיתי לנכון בתוך הרחבה. נבדל? צריך לראות את ההילוך החוזר. אני כבר לא ממש זוכר את רגע הכיבוש".

מנכ"ל צסק"א רומן בבאייב התייחס להיעדרות של הישראלי במשחק נגד מנצ'סטר יונייטד בשל כרטיסים צהובים. לדבריו: "זה שפונטוס (ורנבלום) וביברס לא יהיו איתנו זו בעיה. הם שני שחקני מרכז שדה חשובים. אסור לשכוח שהשחקנים נותנים הכול עד קצה גבול היכולת לפעמים גם הרגשות שלהם משחקים תפקיד במה שקורה על המגרש".

מאמן בנפיקה רוי פטריסיו: "רצינו להכתיב את הכדורגל שלנו אך צסק"א לא נתנו לנו את האפשרות הזאת. נכון יש לנו קמפיין כושל. אך אנחנו לא הכי גרועים בעולם. צריך להמשיך הלאה".

מנג'ר מנצ'סטר יונייטד ז'וזה מוריניו: "הפסדנו כי במחצית היינו אמורים להוביל 0:5 ולא כבשנו. ניסיון העבר מלמד שאם אתה מחטיא כל כך הרבה הזדמנויות אתה עלול לספוג, וזה מה שקרה שלנו. לקראת סיום המשחק הייתה תחושה שכולם כבר השלימו עם ה-0-0, אבל אז הם כבשו שער ניצחון בדקה האחרונה. אנחנו יכולים להאשים רק את עצמנו".

איגור אקינפייב, ויקטור גונצ'ארנקו, צסק"א מוסקבה,. רויטרס
הרצף סוף סוף נעצר. אקינפייב/רויטרס

מספרים וציטוטים בית ב'

*פ.ס.ז. עם שיא כיבושי כל הזמנים בשלב הבתים עם 23 שערים.

*המאזן של ניימאר בפ.ס.ז': 14 משחקים, 13 שערים, שמונה בישולים.

*זוהי הפעם הרביעית בלבד בהיסטוריה שלה שבה סלטיק סופגת שביעייה. פעמים הקודמות זה קרה להם מול ברצלונה (בשנת 2016), גלאזגו ריינג'רס (1943) ומאת'רוול (1937).

חלוץ סלטיק מוסא דמבלה: "אנחנו מרגישים מאוד עצובים. מאוד ניסינו לשחק את המשחק שלנו, אבל מאוד קשה להשיג תוצאות מול שחקנים ברמה הזאת. אמנם הבקעתי, אבל ההצלחה הקבוצתית היא זו שחשובה".

*בשורות רעות לבאיירן מינכן. הבווארים אמנם ניצחו 1:2 את אנדרלכט בחוץ בזכות שערים של רוברט לבנדובסקי וקורנטן טוליסו ושמרו על סיכוי נמוך מאוד לסיים במקום הראשון בבית, אבל הם בבעיה גדולה. טיאגו אלקנטרה נפצע במהלך המחצית השנייה בשריר ולאחר המשחק אמר המנהל המקצועי של באיירן חסן סליהמידז'יץ' אישר שמדובר בפציעה לא פשוטה והוסיף שהספרדי ייעדר למשך כמה חודשים. טיאגו מצטרף אל רשימת פצועים ארוכה מאוד שכוללת את מנואל נוייר, ראפיניה, תומאס מולר, קינגסלי קומאן, דייויד אלאבה ופרנק ריברי. גם אריאן רובן נפצע והוחלף, אבל לפי יופ היינקס מצבו לא חמור.

שוער באיירן מינכן סוון אולרייך, שהצטיין בקבוצתו, אמר אחרי ה-1:2 מול אנדרלכט: "כמובן שלא כך התכוונו לשחק. נתנו להם לחטוף לנו את הכדור בקלות ואפשרנו להם למצוא מרחבים לשחק בהם, אז כמובן שאנחנו לא שבעי רצון לגמרי. אנחנו צריכים להשתפר ולהיות מרוכזים הרבה יותר מול פריס סן ז'רמן בעוד שבועיים". מאמן הבווארים יופ היינקס: "שיחקנו רע מאוד במחצית הראשונה ואפשרנו להם להגיע לשניים או שלושה מצבים מסוכנים. איבדנו את הכדור בקלות והיו להם יותר מדי שטחים".

ניימאר שחקן פריס סן ז'רמן מול ניר ביטון שחקן סלטיק. רויטרס
לא כוחות. ניר ביטון מנסה לעצור את ניימאר/רויטרס

מספרים וציטוטים בית ג'

*ווליאן כבש צמד ראשון במשחק ליגת אלופות עבור צ'לסי בהופעתו ה-200 במועדון.

*אדן הזאר הבקיע שישה שערים ובישל שניים נוספים בשבעת המשחקים האחרונים שלו.

*זהו המשחק השלישי הרצוף בו הגנת הכחולים שומרת על רשת נקיה.

שחקן אתלטיקו מדריד, אנטואן גריזמן: "אנחנו נלחם עד הסוף. ידענו שחשוב לנצח. אני שמח שהבקעתי אחרי כל כך הרבה זמן, אבל אנחנו מוכרחים להשתפר. המשחק נגד צ'לסי יהיה חשוב מאוד, ואנחנו ננצח בו".

וויליאן: "שיחקנו היום טוב מאוד וניצחנו בצדק. תמיד טוב לכבוש שני שערים ואני מרגיש טוב עם זה. אנחנו משחקים כל שלושה ימים ולכן עכשיו חשוב לצבור כוחות לפני המשחק הבא".

מאמן קראבח גורבן גורבאנוב: "מזמן לא חשתי אכזבה שכזו. רצינו לשחק כדורגל טוב אבל נשארנו מוקדם בעשרה שחקנים ולא הצלחנו לעשות את זה. אם נבכה לא נשיג כלום. צריך להתקדם הלאה".

וויליאן, אדן הזאר, צ'לסי. רויטרס
משחק כל שלושה ימים. וויליאן והזאר/רויטרס

מספרים וציטוטים בית ד'

*ליאונל מסי נשאר על ספסל ברצלונה במשחק ליגת האלופות לראשונה מאז ה-1 במאי 2013 אז הפרעוש לא פתח במשחק הגומלין בחצי הגמר נגד באיירן מינכן בשל פציעה.

*זוהי העונה ה-11 ברציפות בה ברצלונה זוכה בראשות הבית המוקדם.

ואלוורדה הוסיף ש"כשקיבלתי את ההחלטה, ידעתי שהרבה גבות יורמו ויהיו לכולם הרבה שאלות וספקולציות.

בספרד תהו, כמובן, האם יש משהו אחר מלבד שעומד מאחורי הספסול של מסי. הפרעוש נודע כמי שסולד מכל סוג של מנוחה יזומה - אפילו באימונים הוא מתקשה להוריד את הרגל מהגז - ולכן התמיהה כעת גדולה. הפעם האחרונה בה מסי לא פתח בהרכב כשהיה כשיר לחלוטין הייתה בחודש אוקטובר בשנה שעברה, במשחק ליגה קליל מול דפורטיבו לה קורוניה. מאז, הוא פתח ב-61 משחקים ברצף.

אז מה גרם לו לשנות את דעתו ולקבל את המנוחה בהכנעה? ב"אל מונדו" הקטלוני מדווחים שהסיבה לכך היא הצבת יעדים מחודשת של מסי לקראת השנה הקרובה. לטענת העיתון הפופולרי, "מסי מאס בתחרות הבלתי פוסקת עם כריסטיאנו רונאלדו, והגיע למסקנה שהיא חסרת תכלית. בעבר, אם הוא היה רואה שרונאלדו כבש צמד יום לפני משחק שלו, הוא היה מתעקש לשחק ומשתדל לכבוש כמה שיותר. אבל עכשיו הוא רואה לנגד עיניו מטרה אחת ויחידה - המונדיאל. הוא רוצה להגיע לרוסיה בשיא הכושר ובשיא האנרגיות, ולכן שם בצד את היריבות מול רונאלדו. תחרות עם שחקן שכובש צמד מול אפואל ניקוסיה כבר לא מעניינת אותו".

אמש פגש מסי שניים ממי שאמורים לסייע לו בהשגת המטרה עם נבחרת ארגנטינה: גונסאלו היגואין ופאולו דיבאלה. בנוגע לשני צצו שמועות רבות על יחסים רעועים עם מסי, אבל אמש הוא אמר את כל הדברים הנכונים. "כבוד ענק עבורי לשחק לצידו בנבחרת, ואני מקווה שאעשה זאת שוב בקרוב. לאו מנהיג עצום", אמר דיבאלה, והוסיף ש"אני מודה שהופתעתי כשלא ראיתי אותו על כר הדשא".

בברצלונה חילקו מחמאות גדולות למארק אנדרה טר שטגן, שעמד בפני כמה אתגרים בין הקורות וסיפק הצלה גדולה בדקות הסיום אחרי בעיטה של דיבאלה. "טר שטגן היה גדול. הוא פשוט נהדר העונה", אמר ואלוורדה. גם ג'רארד דאולופאו שיבח ואמר: "טר שטגן נותן לנו שקט. היו לו הרבה רגעים גדולים הערב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully