וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איתי שגב: "נבארו? מכבדים אותו, אבל לא מרחמים על אף אחד"

22.11.2017 / 18:43

קפטן מכבי תל אביב דיבר לקראת משחק היורוליג נגד הקטלונים (ה', 22:00, ספורט 5) שייערכו טקס לכבודו של "לה בומבה". ספאחיה דורש "ריכוז מקסימאלי בהגנה". דני אבדיה נשאר בארץ

צילום: one

מכבי תל אביב רוצה להמשיך במומנטום החיובי שלה ותפגוש מחר (חמישי, 22:00, ספורט 5)) את ברצלונה במסגרת הירוליג. הקבוצה הקטלונית עוברת עד כה עונה מאכזבת במפעל האירופי והשיגה מאזן של שלושה ניצחונות בלבד לעומת חמישה הפסדים. מאמן מכבי תל אביב נבן ספאחיה ביקש מהשחקנים בימים האחרונים "לפתוח חזק את המשחק". כמו כן דרש הקרואטי "ריכוז מקסימלי בהגנה".

כרם משעור, הסובל משבר באפו, טס עם הקבוצה לברצלונה, בעוד דני אבדיה נותר בארץ. גם ג'ייק כהן, שהצטרף לנבחרת, לא נכלל בסגל הקבוצה למשחק. לפני הפתיחה ברצלונה צפויה לקיים טקס חגיגי לכבוד חואן קרלוס נבארו לציון המשחק הראשון שלו בקבוצה לפני 20 שנים.

הקפטן איתי שגב אמר לקראת המפגש: "משחק מאוד חשוב לנו להמשך, מקווים לבוא באותה אינטנסיביות כמו מול חימקי ולחזור עם ניצחון. ברצלונה אגרסיבית, קבוצה מאוד ממושמעת בהגנה, צריכים לעשות את הדברים בצורה מדויקת, מה שינצח את המשחק זה לחימה, אגרסיביות ולב.

על חואן קרלוס נבארו אמר שגב: "מאוד מרגש לעלות ולשחק נגד אגדת כדורסל כזאת, נבארו הוא יריב שלנו, אנחנו מכבדים אותו אבל לא מרחמים על אף אחד".


עוד בנושא
חמישי ביורוליג: אולימפיאקוס ובאסקוניה רוצות להמשיך במומנטום
עומרי כספי על מוקדמות המונדובאסקט: "הוציאו את כל הכיף מהמשחק"
סיטו אלונסו מזהיר: "מכבי תל אביב קבוצה מאוד מסוכנת כרגע"

נבן ספאחיה, מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
מציג דרישות. ספאחיה מתדרך את השחקנים/ברני ארדוב

דשון תומאס אמר לקראת המשחק: "זה משחק חוץ מול הקהל הביתי שלהם אז זה הולך להיות קשה. בארסה היא קבוצה טובה, המאזן שלהם לא משקף את מצבם, היא קבוצה הרבה יותר מאשר טובה זה יהיה מאבק, אבל ננסה להציג את הכדורסל שלנו".

הפורוורד הוסיף :"נכון שהם הפסידו לבאמברג, אבל בליגה הזאת כל קבוצה יכולה לנצח בכל ערב נתון, ככה זה העונה ביורוליג. המומנטום שלנו? הפסדנו לטורקים אבל זה משחק שלמדנו ממנו וניסינו להתעשת והצלחנו בכך. חשוב להגיב נכון אחרי הפסד קשה וזה מה שעשינו".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully