וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומרי כספי על מוקדמות המונדובאסקט: "הוציאו את כל הכיף מהמשחק"

הישראלי של הווריירס לא יוכל לשחק עם הנבחרת, בדומה לרוב שחקני ה-NBA והיורוליג: "פיב"א תצטרך לעשות שינוי, יהיה קשה לראות את החבר'ה משחקים בלעדיי. מקווה שיעשו את העבודה". צפו: כספי וערן זהבי בתחרות שלשות

צילום:רויטרס עריכת וידאו:ניר חן

לאורך השנים, המונדובאסקט, אליפות העולם בכדורסל, לא הצליח לקנות לעצמו מעמד זהה לזה של אליפות העולם בכדורגל ובכל זאת, הוא תמיד נחשב לטורניר יוקרתי. אלא שהטורניר הקרוב, שייערך בין סוף אוגוסט לאמצע ספטמבר 2019 בסין, עלול להפוך למשונה מתמיד, זאת הודות לשיטת המוקדמות, שהובילה לבלגן בכדורסל האירופי ויצרה בעיה גדולה.

נבחרת ישראל תהיה אחת מ-32 הנבחרות האירופאיות בימים הקרובים את סיבוב המוקדמות הראשון באירופה (שלב מוקדם יותר כבר נערך), אולם כמו רוב הנבחרות ביבשת, היא תעלה למשחקים ללא הכוכבים הגדולים, זאת בשל העובדה שהמוקדמות נערכות במקביל לעונת ה-NBA ובנוסף, לאור הסכסוך בין פיב"א ליורוליג, שגרם לכך שמחזורי המפעל נמשכים כסדרם בזמן המוקדמות.

שחקן נבחרת ישראל עומרי כספי. יוסי ציפקיס
לא יהיה עם הנבחרת. כספי/יוסי ציפקיס

ישראל תפגוש בבית ח' את אסטוניה ביום שישי ואת יוון בשני הבא ולאחר מכן תתמודד גם מול בריטניה והנציג שלנו ב-NBA, עומרי כספי, היה אחד מאלה שהביעו את חוסר שביעות רצונם מהמצב. בידיעה שעלתה בסוכנות הידיעות AP נכתב על כספי כי הוא "ינסה לעקוב אחרי חבריו לנבחרת והמשחקים שלהם, אבל זה כל מה שהוא יוכל לעשות כי השחקנים הטובים ביותר בעולם הכדורסל תקועים מחוץ למגרש הודות לפורמט המוקדמות החדש".

כספי אמר: "זה די מוזר, מן הסתם. אין שחקני NBA ואין שחקני יורוליג במוקדמות. זה די מוציא את כל הכיף מהמשחק ברמה מסוימת". כספי, כמו שאר שחקני ה-NBA, יוכל לשחק בשני משחקי הנבחרת המתוכננים לקיץ הבא במסגרת המוקדמות, אבל עבור חלק משחקני הליגה, יכול להיות שהמשחקים הללו כבר לא יהיו רלוונטיים כי הנבחרות שלהם יודחו עד אז: "אני חושב שפיב"א תהיה חייבת לשנות את הפורמט בסופו של דבר. יהיה לי קשה לראות את החבר'ה שלי נלחמים ומשחקים, מבלי שאני יכול להיות שם, אבל זה חלק מהמשחק כנראה. אני מקווה שהם יעשו את העבודה בלעדיי".

גם שחקנים אחרים התלוננו על הסיטואציה שנוצרה: "חייבים פגרת נבחרות. ככה שחקנים יכולים לחזור הביתה באמצע העונה, כמו בכדורגל", אמר חוסה קלדרון, הספרדי הוותיק שמשחק העונה בקאבלירס, "זה נחמד, אבל כדי שזה יקרה, חייבים שכולם יהיו באותו ראש. אי אפשר להכריח שחקנים לעשות דברים שהם לא רוצים. מנסים למשוך אותנו מכל הכיוונים". קריסטאפס פורזינגיס, הכוכב הלטבי של הניקס, הוסיף: "לנבחרות הגדולות ביותר יש המון שחקנים ב-NBA וביורוליג, אז הרמה במוקדמות לא תהיה הגבוהה ביותר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully