וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיטו אלונסו מזהיר: "מכבי תל אביב קבוצה מאוד מסוכנת כרגע"

מאמן ברצלונה נערך לקראת המשחק מול הצהובים (ה', 22:00): "זו קבוצה שמשחקת כדורסל מאוד קשוח". לפני המשחק: הקבוצה תערוך טקס לציון 20 שנה למשחק הבכורה של חואן קרלוס נבארו

חואן קרלוס נבארו שחקן ברצלונה. האתר הרשמי של ברצלונה, אתר רשמי
אגדה. חואן קרלוס נבארו/אתר רשמי, האתר הרשמי של ברצלונה

משחק היורוליג הבא של ברצלונה שבו היא תארח את מכבי תל אביב ביום חמישי _22:00) יהיה מאוד מיוחד עבור חואן קרלוס, הגארד האגדי של הקטלאנים שהודיעו שהם יציינו במשחק הזה 20 שנה מאז הופעת הבכורה של "לה בומבה" במדי הבלאוגרנה.

בברצלונה לא הודיעו בדיוק מה הם מתכננים לעשות בטקס ההוקרה לנבארו, שערך את הופעת הבכורה שלו ב-1997 אך שחקני הקבוצה ילבשו חולצות מיוחדות בזמן הטקס החגיגי. כזכור, לפני קצת יותר מחודשיים נבארו האריך את חוזהו לעשר שנים בקבוצה כשבסיום העונה יוחלט האם ימשיך כשחקן פעיל או יקבל תפקיד מקצועי/ניהולי במועדון שבו גדל. נבארו שיחק לאורך כל הקריירה שלו בברצלונה למעט עונה אחת די מוצלחת בממפיס מה-NBA. עם ברצלונה זכה נבארו בשני תארי יורוליג וגביע קוראץ' אחד, כמו גם בשמונה אליפויות ושישה גביעים בספרד. הוא הקלע המוביל ביורוליג בכל הזמנים ורשם הכי הרבה הופעות בתולדות המפעל.

עם הנבחרת הספרדית הוא זכה פעם אחת במונדובאסקט ב-2006 ופעמיים ביורובאסקט (2009 ו-2011, אז גם נבחרת לשחקן הטורניר). במדי הנבחרת יש ל"לה בומבה" שתי מדליות כסף ואחת מארד באולימפיאדה, כמו גם שתי מדליות כסף ושתיים מארד ביורובאסקט, כולל מהאליפות שזה עתה הסתיימה.

מאמן ברצלונה סיטו אלונסו התייחס לקראת המשחק מול הצהובים ואמר: "מכבי היא קבוצה ממש מסוכנת כרגע, יש לה חמישה ניצחונות והיא עושה עבודה טובה. זו קבוצה שמשחקת כדורסל קשוח מאוד, יש לה הגנה חזקה ושחקני פנים שלא מאפשרים סלים קלים בשום שלב".

אלונסו החמיא למייקל רול ופייר ג'קסון: "שניהם שחקנים מאוד פיזיים, הם שחקנים מאוד נחושים שמכבי משתמשת בהם טוב מאוד. הם משחקים טוב במגרש הפתוח והם חלק משמעותי מאוד בקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully