וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מסי ושחקני בארסה צחקו במלון על החגיגות של רונאלדו מול אפואל"

בספרד טוענים כי הקטלאנים, שראו בטורינו את המשחק של היריבה הגדולה, היו משועשעים מהתגובות של CR7: "הוא כובש מחמישה מטרים, רק מול קבוצות זעירות. זה מעיד על התקופה הקשה שלו"

one

ברצלונה, שפתחה את העונה בצורה נהדרת, מתארחת הערב (רביעי) בליגת האלופות אצל יובנטוס למשחק גדול. כמיטב המסורת, הקטלאנים הגיעו לטורינו כבר אתמול ואת ליל אמש, אותו העבירו במלון בעיר האיטלקית, הם ניצלו לצפייה במשחקים אחרים בצ'מפיונס ובעיקר כמובן, במשחקה של היריבה הגדולה ריאל מדריד, שהביסה 0:6 קליל בקפריסין את אפואל ניקוסיה.

ב"דיאריו גול" הספרדי נטען היום כי השחקנים של ארנסטו ואלוורדה לא ממש התרגשו מהניצחון המוחץ של הבלאנקוס, שהושג מול יריבה חלשה ומעל הכל, היה רגע אחד שגרם לכולם, ובעיקר לליאונל מסי, לפרוץ בצחוק מתגלגל. והכל הודות לכריסטיאנו רונאלדו.

עוד בנושא:

הרבה מעבר לכוכב קטרגל: וויסאם בן ידר הפך לשיאן של סביליה בליגת האלופות
אלופות: ריאל מדריד בשמינית עם 0:6 מול אפואל ניקוסיה, דורטמונד - טוטנהאם 2:1
ליגת האלופות: המחסום של קלופ, הרקורד של רונאלדו והלילה הבלתי נשכח של קיין

כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד. רויטרס
הגזים בתגובה? רונאלדו/רויטרס

הפורטוגלי כבש צמד, את השער החמישי והשישי במשחק, והגיע לשמונה שערים העונה בשלב הבתים של ליגת האלופות, זאת לעומת שער ליגה אחד בלבד. בצ'מפיונס, רונאלדו נראה מצוין ומקדים בפער ניכר את מסי, שמצא את הרשת רק שלוש פעמים העונה במפעל (למעשה, הוא מקדים את כל בארסה, שכבשה העונה שבעה שערים בשלב הבתים), אך התגובה של רונאלדו והדרך בה חגג את השערים שלו אתמול הובילו ללגלוג מצד שחקני ברצלונה והפרעוש.

על פי הדיווח, שחקני ברצלונה לא הפסיקו לצחוק על חשבונו של CR7, שחגג את השערים שלו בצורה מוחצנת, למרות שכבש את הראשון שלו מחמישה מטרים בלבד: "אפילו פאקו אלקאסר היה כובש את זה", אמרו שחקני בארסה המשועשעים, "החגיגות המוגזמות של רונאלדו רק מעידות על כמה קשה התקופה שהוא עובר. הוא מצליח לכבוש רק מול קבוצות זעירות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully