וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פפה: "אנחנו חיים בשביל רגעים כאלה, זו היסטוריה עבור בשיקטאש"

הבלם שזכה שלוש פעמים בליגת האלופות עם ריאל מדריד, התרגש מהעלייה לשמינית הגמר עם הטורקים: "אנחנו משפחה אחת". ארסלן הודיע כי יאריך את חוזהו, קווארסמה הבטיח לעזור לפורטו

שחקני בשיקטאש חוגגים. רויטרס
החגיגות יימשכו אל תוך הלילה. שחקני בשיקטאש בסיום/רויטרס

בשיקטאש עשתה הערב (שלישי) היסטוריה כפולה, כשעברה לראשונה בתולדותיה את שלב הבתים של ליגת האלופות והפכה לקבוצה הטורקית הראשונה שמעפילה לשמינית הגמר מהמקום הראשון בבית. 1:1 ביתי מול פורטו שלח את הנשרים השחורים לחגיגות שהחלו עם הודעתו של טולגאי ארסלן על הארכת חוזהו בחמש שנים ויימשכו אל תוך הלילה.

לפני 31 שנה הגיעה בשיקטאש עד לרבע הגמר, אבל אז לא היה שלב בתים. הכוכב הפורטוגלי ריקרדו קווארסמה, ששיחק מול האקסית והבטיח לעשות הכול כדי לעזור לה במחזור האחרון כשיפגוש את לייפציג, הבהיר: "עוד לא סיימנו, יש לנו מטרות נוספות וחלומות גדולים יותר. עכשיו נחזור לליגה, אנחנו רוצים לזכות שוב באליפות".

עוד בנושא:
בשיקטאש עלתה לשמינית הגמר אחרי 1:1 עם פורטו

שנול גונש מאמן בשיקטאש. רויטרס
המנצח על התזמורת. שנול גונש/רויטרס

פפה, שעוד חולם לשמור על התואר בו זכה כשחקן ריאל מדריד בעונה שעברה, אמר בסיום: "כמי שזכה שלוש פעמים בליגת האלופות, אתה חי בשביל הדבר הזה. זה מאוד מיוחד עבורי. אנחנו בלתי מנוצחים אחרי חמישה מחזורים, הראינו שאנחנו משפחה אחת. אני רוצה לברך את כל האוהדים של בשיקטאש, אנחנו נמצאים ברגע היסטורי. מעכשיו, אנחנו חושבים על הליגה".

טליסקה, כובש שער השוויון שהבטיח את המקום הראשון, התגאה: "ההצלחה שלנו באה בזכות עבודה קבוצתית. זו הצלחה אדירה, בסיבוב הבא יהיה לנו כמובן הרבה יותר קשה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully