וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת האלופות: בשיקטאש בשמינית הגמר, תיקו דרמטי למאריבור וקבהא

אלופת טורקיה עברה את שלב הבתים לראשונה בתולדותיה עם 1:1 מול פורטו שהבטיח לה את ראשות בית ז'. קשר הנבחרת השלים 90 דקות ב-1:1 הדרמטי שסחטה אלופת סלובניה מול ספרטק מוסקבה

שחקני בשיקטאש חוגגים. רויטרס
לא רק גלאטסראיי ופנרבחצ'ה, עכשיו גם להם תהיה הופעה בשמינית הגמר. שחקני בשיקטאש חוגגים/רויטרס

המחזור החמישי בשלב הבתים של ליגת האלופות יצא לדרך הערב (שלישי) עם עלייתה ההיסטורית של בשיקטאש לשמינית הגמר בזכות 1:1 ביתי מול פורטו שהבטיח לה את ראשות בית ז'. מאריבור סחטה 1:1 דרמטי במוסקבה מול ספרטק ושירתה את ליברפול וסביליה בבית ה'.

*** העולות לשמינית הגמר עד כה: בשיקטאש, באיירן מינכן, מנצ'סטר סיטי, פריס סן ז'רמן וטוטנהאם.

ספרטק מוסקבה - מאריבור 1:1

הרוסים שמטו שתי נקודות יקרות שככל הנראה ישאירו אותם עם הכרטיס לליגה האירופית בלבד, לאור העובדה שהם עוד צריכים להתארח באנפילד במחזור הסיום. זה לואיס העניק לספרטק יתרון בדקה ה-82 אחרי לחץ כבד, אבל בתוספת הזמן היה זה המחליף יסמין משאנוביץ' שסידר למאריבור נקודה שנייה בשלב הבתים ובעיקר הוריד את הלחץ משתי מוליכות הבית, ליברפול וסביליה. מרואן קבהא השלים 90 דקות בהרכב האורחת.

דקה 50: מרקו שולר, אקס הפועל תל אביב, עם המצב הטוב ביותר במשחק אחרי בעיטה חופשית של מאריבור, אך הסטת הכדור שלו פגעה בקורה.

דקה 82: גול! הלחץ של המארחת השתלם בסופו של דבר. זה לואיס עזב את הכדור, שבמקרה חזר אליו מניסיון בעיטה כושל של לורנסו מלגארחו. מארבעה מטרים, זה לואיס לא התקשה להעלות את ספרטק מוסקבה ל-0:1.

דקה 90+2: גול! מאריבור השיגה את הנקודה השנייה שלה במפעל בצורה דרמטית. הקפטן מרקוס טבארס החליף מסירות בצד ימין ומסר ליסמין משאנוביץ' המחליף שכבש מקרוב. 1:1.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
מרואן קבהא שחקן מאריבור. רויטרס
יש עוד נקודה. מרואן קבהא/רויטרס

בשיקטאש - פורטו 1:1

לראשונה בתולדותיה, אלופת טורקיה עברה את שלב הבתים ועוד עשתה את זה מהמקום הראשון וכבר במחזור החמישי. בשיקטאש הייתה ברבע הגמר של גביע האלופות רק ב-1986/87 (בימים שעדיין לא היה שלב בתים) כך שמדובר בהישג השיא שלה בעידן של ליגת האלופות. פורטו אמנם הוליכה משער של הבלם פליפה (29), אך השליטה הייתה של המארחים ובדקה ה-41 ג'נק טוסון בישל במבצע נהדר לטליסקה את השער שהבטיח את העלייה. פורטו כרגע במקום השני ותחכה להכרעה במחזור האחרון מול מונאקו.

דקה 29: גול! הפורטוגלים עלו ליתרון, בניגוד למהלך המשחק. המגן ריקרדו פריירה מסר מצד ימין אחרי כדור חופשי לבלם פליפה, שבנגיעה בעט פנימה מ-11 מטרים, מעל ידיו המושטות של פבריסיו. 0:1 לפורטו.

דקה 41: גול! איזה ביצוע של ג'נק טוסון. החלוץ הגבוה הקפיץ כדור מעל פליפה בצד שמאל ואז משך אליו שלושה שחקנים, לפני שמסר בתזמון מושלם לטליסקה שלא התקשה לבעוט לרשת החשופה. בשיקטאש השוותה ל-1:1.

דקה 58: כמה קרוב למהפך של בשיקטאש. ריאן באבל ירה מחוץ לרחבה והכדור שלו נעצר במשקוף.

טליסקה שחקן בשיקטאש חוגג. רויטרס
התודות למבשל ג'נק טוסון. טליסקה חוגג/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully