וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתכננים לטוס למשחקי חג המולד? 7 דברים שאתם צריכים לדעת

21.11.2017 / 12:25

ממי לקנות, ממה להיזהר, האם להזמין קודם כרטיס טיסה או כרטיס למשחק ומדוע התפשרות היא לא בהכרח אופציה רעה? אם חשבתם להגיח לאנגליה בדצמבר, כדאי לכם להזדרז

פטר צ'ך שוער ארסנל מול גבריאל ז'סוס שחקן מנצ'סטר סיטי. רויטרס
חוויה של פעם בחיים, לפעמים אפילו יותר/רויטרס

אוהדי הכדורגל בישראל סיגלו לעצמם בשנים האחרונות הרגלי צפייה מסוג אחר. הגלובליזציה ומחירי הטיסות שצנחו מאפשרים את החוויה של שילוב חופשה עם כדורגל, ומה שהיה פעם נחלתם של העשירים בלבד, הפך להיות תופעה די נפוצה.

עוד לפני שהקלאסיקו הספרדי הפך למדורת השבט של התיירים, כבשו משחקי חג המולד וראש השנה באנגליה את השוק הישראלי. בין ה-22 בדצמבר ל-3 בינואר יתקיימו משחקים כמעט בכל יום, סיבה מצוינת למקד את החופשה הקרובה שלכם בתאריכים האלה. מה אתם צריכים לעשות כדי שזה יקרה? קבלו כמה טיפים שימושיים.

חג המולד וראש השנה: משחקי מפתח באנגליה. עיבוד תמונה
חג המולד וראש השנה: משחקי מפתח באנגליה/עיבוד תמונה

1. רכישה מאתרים רשמיים

לפני שבוחרים כיצד להזמין כרטיסים, חשוב שתזכרו חוק אצבע אחד: כולם, אבל כולם, יגזרו עליכם קופון בדרך. ככה זה עובד, ומי שמספר לכם ש"השגתי כרטיס ליונייטד-צ'לסי בשורה הראשונה ב-25 פאונד" – קחו אותו בעירבון מאוד מוגבל.

משרדי הכרטיסים הרשמיים הם המקור האמין ביותר עבור כל מי שלא ממש התעסק עם כרטיסים בעבר. אם רכשתם כרטיסים לאחר שהופניתם מאתר הקבוצה, היו סמוכים ובטוחים שתקבלו אותם בצורה הבטוחה ביותר. הבעיה: לעתים קרובות מאוד המחירים מרקיעי שחקים וצריך לחפש חלופות זולות יותר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
כרטיסים למשחקים. אתר רשמי
יותר יקר, אבל הכי אמין. האתר הרשמי של ליברפול, בו אפשר לרכוש כרטיס למשחק/אתר רשמי

2. המלצות

אם החלטתם ללכת על אופציה שנראית לכם זולה יותר מאתר רשמי, יש ברשת עשרות אתרים שמתפקדים כספקי כרטיסים מיד שנייה, חלקם אמינים וחלקם פחות. איך תצליחו להבחין? בשלב ראשון היכנסו לפורומים ובררו. כמו בכל רכישה אינטרנטית, לפידבקים של לקוחות אמיתיים יש כוח עצום כדי להכריע האם מדובר במקור טוב או פחות אמין. בדקו אם יש לכם חבר שכבר רכש בעבר ובררו עמו. זכרו, מה שזול עשוי לעלות ביוקר – אבל לפעמים גם יוצאים מנצחים.

כרטיסים למשחקים  באנגליה. אתר רשמי
איך יודעים איזה אתר הכי אמין?/אתר רשמי

3. חבילות

למה שתעבדו קשה? סוכנויות טיסות רבות מציעות היום חבילות טריפל של טיסה-מלון-כניסה למשחק. האופציה הזאת טובה למי שרוצה באמת להתפנק, אם כי עדיף לא לנוח על זרי הדפנה גם פה. יש לברר היטב עם סוכנות הנסיעות את זמני הטיסה ומיקום המושבים באצטדיון. תמיד תשאלו שאלות והרבה, גם אם נדמה שהכול מובן מאליו.

כרטיסים למשחקים באנגליה בחג המולד. ייצור גרפיקה, מערכת וואלה! NEWS
מהמטוס עד לאצטדיון - בחבילה כוללת אחת/מערכת וואלה! NEWS, ייצור גרפיקה

4. מותר להתפשר

ממש רציתם לראות את ארסנל-מנצ'סטר יונייטד אבל נשארו כרטיסים רק לקריסטל פאלאס-לסטר וזה הרבה פחות סקסי, לא? האמת שכן, אבל כדורגל אנגלי הוא כדורגל אנגלי וחוויית חג המולד נחקקת לנצח. כן, ברור שאם תכננתם לראות שלושה משחקים וכל האופציות שנותרו רעות זה אולי פחות כדאי, אבל אם תצליחו לשלב משחק אטרקטיבי עם שניים פחות מושכים – עשיתם את שלכם. אגב, התפשרות על טיסות גם היא אפשרות סבירה. לפעמים ההפרשים בין טיסה רגילה לטיסת קונקשן מכסים כרטיס למשחק.

חלוץ ברייטון תומר חמד. רויטרס
מה רע בצפייה במשחק של תומר חמד וברייטון?/רויטרס

5. שאלת הביצה והתרנגולת: טיסה או כרטיס למשחק?

זו שאלת השאלות סביב נסיעה לכל אירוע: האם לתכנן את הטיסה סביב המשחק או את המשחק סביב הטיסה? אין לכך תשובה חד משמעית, משום שכל פיתרון תלוי בהרבה גורמים. כמובן שאם נוסעים למשחק ייעודי כמו הקלאסיקו חייבים לתכנן סביב הנסיעה, אבל היתרון במשחקי חג המולד הוא שיש לא מעט אפשרויות, כמעט בכל יום יש משחק מעניין. ועדיין, ההמלצה הטובה ביותר היא להציץ במחירי הטיסות, לראות איפה הם זולים יותר ובמקביל לבחון את זמינות הכרטיסים למשחקים. כן, זה דורש הרבה דיוק – אבל היי, לא בכל יום יש לכם הזדמנות לחוויה כזאת.

מוסא סיסוקו שחקן טוטנהאם לפני פרנסיס קוקלן שחקן ארסנל. רויטרס
בליגה כל כך מרתקת, לא תתקשו למצוא משחקים אטרקטיביים/רויטרס

6. צאו מלונדון

על אף שהגלובליזציה כבר בעיצומה, עבור הישראלים כדורגל אנגלי זה עדיין לונדון, אבל במיוחד כשנוסעים ל-5-6 ימים, אין שום דבר רע בשתי תחנות או יותר. אגב, לפחות מבחינת טיסות זה לא בהכרח יותר יקר, אבל צריך לחפש היטב, לבחון את כל העלויות ולראות כמה זה משתלם. לא שווה לטוס לליברפול בשביל משחק מול צ'לסי?

שחקן ליברפול פיליפה קוטיניו חוגג. רויטרס
עכשיו אחרי שהוא חזר לשחק, ליברפול היא בכלל אופציה אטרקטיבית. קוטיניו/רויטרס

7. אל תחכו לרגע האחרון

בעצם, אם אתם קוראים את הכתבה הזאת, אתם ברגע הלפני-אחרון. זכרו שאף אחד לא מחכה לכם, ומה שיקר עכשיו יהיה יקר יותר באמצע דצמבר. תכננתם לצפות במשחקי חג המולד? כדאי שתזמינו כבר עכשיו, או שפשוט תמתינו לשנה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully