וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס. אשדוד לא תוכל לצרף את סידני דה פרייטאס עד לפתיחת חלון ההעברות

20.11.2017 / 12:42

לאנשי אשדוד התברר כי לא ניתן להשלים את העברתו של הקשר הברזילאי משום שהוא כבר חתום בהפועל רעננה שהפקידה את החוזה שלו בבקרה התקציבית. כעת תיאלץ הקבוצה הדרומית להמתין עד ינואר

סידני דה פרייטאס. האתר הרשמי של מ.ס. אשדוד,
תקוע עד ינואר. דה פרייטאס עם סוכנו/האתר הרשמי של מ.ס. אשדוד

מ.ס. אשדוד לא תוכל ככל הנראה לצרף את הקשר הברזילאי סידני דה פרייטאס מכיוון שהפועל רעננה כבר החתימה אותו על חוזה בשורותיה ואף הפקידה אותו ברשות לבקרת תקציבים. כזכור, הגיע השחקן להתרשמות בהפועל רעננה והמאמן גיא לוי רצה אותו. בקבוצה כבר הכינו לו חוזה והוא אף חתם עליו ויותר מכך החוזה אף הופקד בבקרה. אלא שאז הגיע מנחם קורצקי לקבוצה והחליט להביא שחקן אחר במקום דה פרייטאס שעבר בפגרה האחרונה להתאמן בשורות מ.ס. אשדוד.

במהלך השבוע שעבר כשאשדוד התאמנה במחנה האימונים בדן קיסריה החליט המאמן עמיר תורג'מן שהוא רוצה את הברזילאי וביקש מהנהלת מ.ס. אשדוד לצרפו. אתמול בבוקר החלו באשדוד בהליך הרישום של השחקן שבאופן עקרוני היה אמור להיות חופשי, אלא שאז התברר לאשדוד שבבקרה טוענים שיש לשחקן חוזה מופקד אצלם ואפילו שהוא לא רשום עדיין בהתאחדות, אי אפשר לבצע כרגע העברה שלו מאחר שמועד ההעברות ייפתח רק בחודש ינואר.

דה פרייטאס היה מועמד לפתוח בהרכב של מ.ס. אשדוד מול הפועל רעננה במחזור הקרוב גם מתוך מחשבה על כך שתהיה לו מוטיבציה מיוחדת לשחק מול המאמן שלא רצה אותו ברעננה, אבל כעת הוא מבין שהוא תקוע מכיוון שרעננה הפקידה לו את החוזה בבקרה ומשכך הוא לא יכול לשחק בקבוצה אחרת עד שייפתח חלון ההעברות.

עוד בנושא
מ.ס. אשדוד: עמיר תורג'מן החליט לצרף את הקשר סידני דה פרייטאס
נתניה דרשה מחיפה 1.2 מיליון יורו על מוחמד, דאבור: "מופתע מהיכולת של קאיו"
בית"ר ירושלים: בני בן זקן ערך שיחה אישית עם אנטואן קונטה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully