וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גריגור דימיטרוב סיים את השנה במקום השלישי: "רוצה לזכות בגרנד סלאם"

הבולגרי עלה שלושה מקומות בדירוג האחרון ל-2017 בזכות הזכייה בטורניר גמר הסבב: "אני בדרך הנכונה". גופן: "חזק יותר מנטלית אחרי השבוע הזה". סלע סיים את 2017 במקום ה-67

הטניסאי הבולגרי גריגור דימיטרוב. רויטרס
התרגש. דימיטרוב/רויטרס

הזכייה בטורניר גמר הסבב העלתה את גריגור דימיטרוב למקום השלישי בעולם - דירוג מבחינתו. בצמרת אין שינויים: רפאל נדאל סגר את 2017 במקום הראשון, רוג'ר פדרר במקום השני. מי שירדו מעט כדי שדימיטרוב יטפס למקום השלישי הם סשה זברב ( מ-3 ל-4), דומיניק תים (מ-4 ל-5) ומרין צ'יליץ' (מ-5 ל-6). דויד גופן, שהפסיד בגמר בלונדון אמש, עלה מקום אחד, למקום השביעי. סטן ואוורינקה סגר את 2017 במקום התשיעי. המחבט הישראלי הבכיר דודי סלע סיים את השנה במקום ה-67.

דימיטרוב, שהשלים אמש את השנה הטובה בקריירה שלו, עם זכייה בטורניר גמר הסבב הראשון שלו, אמר: "היה כבוד גדול לשחק פה. זה אחד השבועות הטובים בקריירה שלי. דויד סיפק מלחמה בלתי רגילה ואני מאחל לו בהצלחה בגמר גביע דייויס. כמובן שאחת המטרות שלי היא לזכות בטורניר גרנד סלאם. זה תמיד היה החלום. אני חושב שאני בדרך לשם, לאט לאט. היו לי תוצאות טובות בעבר אבל אני צריך להיות יציב יותר".

המפסיד, גופן, היה מעודד גם כן: "אחרי השבוע הזה אני יותר חזק מנטלית. הוכחתי לעצמי שאני יכול לעשות את זה. יש את הדור המבוגר יותר, של פדרר, נדאל, דג'וקוביץ' ומארי, ואז את הדור הבא. יהיה קשה בעתיד. אני וגריגור בערך באותו גיל, אנחנו נלחמים עם התותחים הצעירים והוותיקים".

עוד בנושא:

גריגור דימיטרוב ניצח את דויד גופן וזכה בטורניר גמר הסבב

הטניסאי הבולגרי גריגור דימיטרוב. רויטרס
סימן את המטרה הבאה. דימיטרוב/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully