וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גריגור דימיטרוב ניצח את דויד גופן וזכה בטורניר גמר הסבב

לראשונה מאז 1998, שחקן שרשם את הופעת הבכורה שלו בטורניר היוקרתי גם הלך עד הסוף. הבולגרי (6) שלא הפסיד בלונדון השלים את השנה הטובה בקריירה עם 5:7, 6:4, 3:6 על הבלגי (8)

הטניסאי הבולגרי גריגור דימיטרוב. רויטרס
סוף מושלם לשנה נהדרת. דימיטרוב עם הגביע/רויטרס

זהו זה. עונת הטניס של 2017 הגיעה הערב (ראשון) לסיומה עם גמר טורניר הסבב, בו השלים גריגור דימיטרוב (6) את השנה הטובה בקריירה שלו, כשהניף את התואר בטורניר היוקרתי. הבולגרי שחגג תואר רביעי העונה (יותר מבכל שנה אחרת) השלים סיום מושלם מבחינתו ל-2017 עם ניצחון חמישי ברציפות בטורניר בלונדון, אחרי שגבר בגמר 5:7, 6:4, 3:6 על דויד גופן (8).

היתה זו הפעם השישית בהיסטוריה והראשונה מאז 1998 ששחקן שרושם את הופעת הבכורה שלו בטורניר גמר הסבב גם זוכה בו (אז היה זה אלכס קורצ'ה. לפני כן עשה זאת ג'ון מקנרו ב-1978).

דימיטרוב שבר שלוש פעמים במערכה הראשונה, כולל במשחקון ה-12, כדי לנצח אותה 5:7. הבלגי לא אמר נואש והצליח לחזור לעניינים במערכה השנייה עם משחקוני הגשות מצוינים, שסידרו לו 4:6 וכפו מערכה שלישית ומכרעת. שם, השיג דימיטרוב שבירה מכרעת במשחקון השישי, עלה ל-2:4 ומשם לגופן, שהדהים את רוג'ר פדרר בחצי הגמר, כבר לא היו תשובות. דימיטרוב כבר עלה ל-0:40 על ההגשות של יריבו במצב של 2:5, הבלגי נלחם וצימק ל-5:3, אך לא יותר.

שחקן העבר דייויד בקהאם בטורניר גמר הסבב. רויטרס
אורח כבוד. דייויד בקהאם ביציע/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully