וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'רום דייסון: "אנחנו בונים משהו והולכים בכיוון הנכון"

20.11.2017 / 9:09

שביעות רצון בהפועל ירושלים אחרי עוד ניצחון בעידן מודי מאור, הגארד נשמע אופטימי: "מקווה שנשמור על המומנטום כשנחזור מהפגרה". יותם הלפרין: "חושב שמודי נותן לנו לעזור לו"

one

הפועל ירושלים ממשיכה במומנטום החיובי, כשהשיגה אמש (ראשון) ניצחון שלישי ברציפות תחת מודי מאור, 78:90 בחוץ מול בני הרצליה. הקבוצה תצא לפגרה של 12 ימים כשבסיומה תארח את מכבי תל אביב, במהלך ימים אלו, ינסו בקבוצה לשפר את יכולת הקבוצה.

מי שבלט במשחק הוא ג'רום דייסון, שקלע 24 נקודות . "טוב לצאת לפגרה עם ניצחון, אף אחד לא רוצה לצאת ל-12 יום ללא משחק עם הפסד"', סיכם דייסון. "זה טוב בשבילנו ובשביל המאמן. אנחנו בונים משהו והולכים בכיוון הנכון, אני מקווה שניקח את המומנטום הזה איתנו כשנחזור מהפגרה, זה ייתן לנו מנוחה הכרחית".

עוד בנושא:

יותם הלפרין: "צורת המשחק של מודי מאור מאוד מתאימה לנו"
ליגת העל: הפועל ירושלים ניצחה את בני הרצליה 78:90

שחקן הפועל ירושלים ג'רום דייסון עם שחקן בני הרצליה מייק אפווברהה. מגד גוזני
הוביל את ירושלים לניצחון. ג'רום דייסון/מגד גוזני

השחקן הוסיף: "הנקודות שקלעתי ברבע הרביעי היו חלק מהקצב של המשחק, ידענו לעצור אותם מהפיק אנד רולים ואחכ הרגשתי טוב, הזריקות נפלו פנימה והצלחתי להגיע לסל. בהתקפה פשוט ניצלנו את המצבים יותר טוב והכל השתפר".

יותם הלפרין אמר: "לא נכנסתי טוב למשחק הזה. אני חושב שבמחצית הראשונה שיחקתי אולי 8 דקות וכשאני על המגרש אני צריך לגעת בכדור. לא עשיתי את זה, אני מאשים רק את עצמי. הבטחתי לעצמי שבפעם הבאה שאעלה אני אקח על עצמי".

כשנשאל על המעורבות שלו בקבוצה והתנהלותו של מודי מאור, השיב הקפטן: "אני תמיד מנסה להכניס את עצמי. אני לא אחד שנמצא במרכז העניינים בדרך כלל אבל אני מנסה לעשות את העבודה שלי, גם בתור קפטן וגם מבחינת שחקן עם ניסיון. זה קורה גם בגלל הסיטואציה שנקלענו אליה. אני חושב שמודי נותן לנו לעזור לו. יש אנרגיות חדשות, תיקונים שנעשו בדברים שהיינו צריכים לתקן גם הגנתית וגם התקפית. יש לנו עוד הרבה על מה לעבוד אבל אני חושב שאנחנו בכיוון ודרך נכונה

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully