וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל ירושלים ניצחה את בני הרצליה 78:90

המחזור השביעי: ג'רום דייסון (24 נקודות) הוביל את קבוצתו של מודי מאור לניצחון לא קל על הקבוצה של מיקי גורקה. אפיק ניסים קבע שיא קריירה של 32 נקודות בגיל 36 וסחף את הפועל אילת ל-82:88 בחוץ על גלבוע/גליל

one

המחזור השביעי בליגת העל נמשך הערב (ראשון) כשבמוקד הפועל ירושלים גברה 78:90 על בני הרצליה. זה לא היה קל, אבל ג'רום דייסון הוביל את קבוצתו של מודי מאור, שעומד על מאזן מושלם מאז החליף את פוטיס קציקאריס כמאמנה הראשי של האלופה. במשחק נוסף, אפיק ניסים קבע שיא קריירה בנקודות עם 32 בגיל 36 והוביל את הפועל אילת לניצחון חוץ 82:88 על גלבוע/גליל שקטע רצף של ארבעה הפסדים רצופים.

האלופה פתחה את המשחק טוב יותר אבל הזר החדש של הרצליה, מייק אפווברהה, הכניס אותה לעניינים. המשחק הפך לצמוד ואף קבוצה לא הצליחה לברוח לשנייה, אך ברבע האחרון האדומים הפכו פיגור ורצו כדי להבטיח ניצחון לא פשוט. הישראלים של ירושלים, ליאור אליהו ויותם הלפרין, בלטו לטובה וסיפקו נקודות חשובות ומהלכים קריטיים כשמודי מאור היה זקוק להם.

אחרי פגרת הנבחרות, מצפה להפועל ירושלים מבחן אמיתי: משחק ביתי נגד מכבי תל אביב, ששומרת עד כה על מאזן מושלם בליגה.

קלעו לבני הרצליה: ג'ף אדריאן 22 (8 ריבאונדים), מייק אפווברהה 17, שון דאוסון 14, דומיניק ארצ'י 12, תום מעיין 3, סם סינגר 2, די ג'יי שארפ, אלכס רוזנברג ואקבייר ת'יימס שותפו אך לא קלעו.

קלעו להפועל ירושלים: ג'רום דייסון 24, ליאור אליהו 14, סטראטוס פרפרוגלו 12, יותם הלפרין 11, ריצ'רד האוול 10 (9 ריבאונדים), קיילין לוקאס 8, אלן אומיץ' 5, אוסטין דיי שותף אך לא קלע.

מהלך המשחק

רבע 1:

האלופה פתחה טוב יותר עם ריצת 0:7 שגרמה למיקי גורקה להזעיק פסק זמן. הגארד החדש של הרצליה מייק אפווברהה פתח את משחקו הראשון בכחול בצורה נהדרת, העביר את היתרון להרצליה וקבע 15:17. אלן אומיץ' נשלח לקו, קלע רק אחת והוריד את ירושלים בסיום הרבע הראשון בפיגור של שלוש נקודות - 19:16.

רבע 2:

4 נקודות רצופות של ליאור אליהו החזירו את היתרון לאורחים וקבעו 23:25 לירושלים. טוריאן גרין החזיר עם 3 משלו כדי להחזיר את היתרון להרצליה. המשחק המשיך להיות צמוד, ושלשה של ג'רום דייסון קבעה שוויון 28:28. ירושלים פתחה פער קטן, וניצלה גם טכנית שנשרקה לעבר המארחים על שלא עמדו בחוק הרוסי ושיחקו עם ארבעה זרים בו זמנית. בהפסקה 41:46 לזכות הפועל ירושלים.

אוהדי הפועל ירושלים. מגד גוזני
אוהדי הפועל ירושלים מאושרים/מגד גוזני

רבע 3:

הנדנדה נמשכה ברבע השלישי. אף קבוצה לא נתנה לשנייה לברוח והמשחק נשאר צמוד. לקראות סוף הרבע הצליחה הרצליה לייצר מומנטום, אך שלשה גדולה של ג'רום דייסון הצליחה להוריד את האלופה לקראת הרבע המכריע בפיגור של 71:69.

רבע 4:

האורחים פתחו את הרבע המכריע טוב יותר, וקצת פחות מ-6 דקות לסיום הרבע הובילו 73:79. שלשה גדולה של ג'רום דייסון העלתה ל-78:86. שלשה נוספת של יותם הלפרין, שסיפק רבע רביעי גדול, העלתה את היתרון לדו ספרתי ול-78:89. האורחים הצליחו לשמור על היתרון עד לסיום וניצחו 78:90.

seperator
שחקן הפועל אילת אפיק ניסים. לילך וייס, מערכת וואלה! NEWS
שיא קריירה בנקודות. אפיק ניסים/מערכת וואלה! NEWS, לילך וייס

הפועל גלבוע/גליל - הפועל אילת 88:82

צפו בתקציר

אחרי שעברה השבוע זעזוע גדול אחרי פיטוריו של מאיר טפירו ומינויו של שרון דרוקר, הפועל אילת הצפינה לגן נר עם עוזר המאמן ערן יצחק על הקווים וקיבלה הצגה מאפיק ניסים, שקבע שיא קריירה בנקודות בגיל 36 עם 32 נקודות. אילת התחילה את המשחק בצורה רעה, אבל נכנסה לקצב בעזרתם של ניסים, ג'ורדן לויד ודימיטריוס טרידוול. אצל המארחים בלטו ג'ייקובן בראון (19 נקודות) וחואקין שוכמן (17 נקודות), שקבע גם כן שיא קריירה בנקודות וניפץ בפעם השלישית העונה את השיא של עצמו. הניצחון קטע עבור אילת רצף של ארבעה הפסדים רצופים, דווקא עם סגל דל שכלל שבעה שחקני סגל בלבד.

קלעו לגלבוע/גליל: ג'ייקובן בראון 19, חואקין שוכמן 17, טיילר סטון 15 (6 ריבאונדים), טל קרפלס 9, זאק לידיי 7, דיאנג'לו הריסון 6, בן אלטיט 6 (6 ריבאונדים), ספנסר וייס 3.

קלעו להפועל אילת: אפיק ניסים 32 (7 מ-8 ל-2, 6 מ-9 ל-3), ג'ורדן לויד 21 (10 ריבאונדים, 6 אסיסטים), דימטריוס טרידוול 19 (13 ריבאונדים), אייזק רוזפלט 10 (7 ריבאונדים), דמיון ג'ונס 4 (10 ריבאונדים, 6 אסיסטים), עמית ביר-כץ 2, עמית עבו שותף אך לא קלע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully