וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב הביסה את 68:98 נס ציונה, 74:95 למכבי חיפה על הפועל ת"א

לפני מבחן בדמות מפגש נגד ברצלונה ביורוליג החבורה של נבן ספאחיה השיגה ניצחון קליל ונשארה מושלמת בליגה. הירוקים עם ניצחון ליגה שני העונה על חשבון החבורה המדשדשת של פרנקו. שיא קריירה לעוז בלייזר עם 29 נקודות

צילום: one

המחזור השביעי בליגת העל ננעל הערב (ראשון) עם שני משחקים: מכבי תל אביב שמרה על המאזן המושלם שלה עם ניצחון מוחץ 68:98 על נס ציונה ומכבי חיפה הביסה את הפועל תל אביב 74:95.

תקציר: נס ציונה - מכבי תל אביב. ברני ארדוב
הקלע המוביל. דיברתולומאו/ברני ארדוב

עירוני נס ציונה - מכבי תל אביב 68:98

מכבי תל אביב המשיכה את המומנטום מהניצחון על חימקי מוסקבה ביורוליג, דרסה ללא רחמים את נס ציונה ושמרה על מאזן מושלם בליגה. החבורה של נדב זילברשטיין הציגה משחק לחימה אך פערי היכולת הכריעו את המשחק כבר במחצית הראשונה לזכות החבורה של נבן ספאחיה כשג'ון דיברתולומאו הוביל את הקלעים עם 20 נקודות ודני אבדיה זכה לדקות ראשונות במדי החבורה של נבן ספאחיה ברבע האחרון. כעת מצפה למכבי תל אביב מבחן רצינית הרבה יותר בדמות ברצלונה ביורוליג.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
seperator

מהלך המשחק

ג'ון דיברתולומאו הפעלתן הטיס בחמש נקודות מהירות את מכבי תל אביב ליתרון 4:8. שלשה של יובל זוסמן קבעה 9:18 לזכות האורחת, אבל ארבע נקודות רצופות של נס ציונה החזירו אותה למשחק. בסיום הרבע הראשון החבורה של ספאחיה הובילה 13:20.

מייקל רול, מכבי תל אביב. ברני ארדוב
רולה עולה לג'אמפ מול כדיר/ברני ארדוב

בפתיחת הרבע השני מוליכת הטבלה פתחה מבערים ובעזרת סלים של תומאס וג'ייק כהן טסה ל-13:27. דאנק נהדר של טל דן עצר מעט את המפולת של נס ציונה. מכבי לא התרגשה וסל של ג'ונה בולדן העלה את ההפרש ל-15:34. עד המחצית מכבי המשיכה לדרוס והובילה 26:49 במחצית. ג'ייק כהן סיים את 20 הדקות הראשונות כקלע המוביל של מובילת הטבלה עם 10 נקודות.

נבן ספאחיה, מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
ועכשיו תביאו את ברצלונה. ספאחיה בפסק זמן/ברני ארדוב

שלשה של נאור שרון מנס ציונה הורידה את ההפרש של מכבי תל אביב ל-31:51. אבל הצהובים לא התרשמו ושני נקודות עונשין של נוריס קול העלו ל-33:59. הגארבג' טיים בעיצומו. לפני עשר הדקות האחרונות של המשחק מכבי תל אביב הובילה 50:72.

נדב זילברשטיין, מאמן עירוני נס ציונה. ברני ארדוב
טוב שלא כל יום מכבי ת"א. נדב זילברשטיין/ברני ארדוב

הרבע האחרון התנהל לפרוטוקול בלבד והדבר הראוי לציון הוא דקות הבכורה להן זכה דני אבדיה בשורות מכבי תל אביב. תוצאת סיום: 68:98 מוחץ לחבורה של נבן ספאחיה.

קלעו למכבי תל אביב: ג'ון דיברתולומאו 20 (4 מ-5 ל-3), ג'ייק כהן 17 (4 מ-4 מהשדה, 9 מ-10 מהעונשין) ו-6 ריבאונדים, דשון תומאס 15, פייר ג'קסון 12, יובל זוסמן 10 ו-8 ריבאונדים, נוריס קול 8, איתי שגב 7, מייקל רול 4, ג'ונה בולדן 3 ו-9 ריבאונדים, אלכס טיוס 2. דני אבדיה שותף (3 דקות) ולא קלע.

קלעו לעירוני נס ציונה: ג'רון ג'ונסון 21 (2 מ-7 ל-3), טל דן 13 (6 מ-15 מהשדה) ו-6 ריבאונדים, אלישי כדיר 9 ו-4 איבודים, דקוואן קוק 8 (2 מ-7 ל-3), נאור שרון 5, טאליב זאנה 5 (1 מ-7 מהשדה), גיל אמיתי 5, אלעד הופמן 2. גולן גוט (11 דקות) וגארי בראון (4 דקות) שותפו ולא קלעו.

תקציר: מכבי חיפה - הפועל תל אביב. צילום: לילך וייס, מערכת וואלה!
יופי של משחק. עוז בלייזר בפעולה/מערכת וואלה!, צילום: לילך וייס

הפועל תל אביב - מכבי חיפה 95:74

צפו בתקציר המשחק

מכבי חיפה שעברה הרבה רגעים קשים בתחילת העונה, השיגה את ניצחון הליגה השני שלה על חשבונה של הפועל תל אביב שנמצאת בעיצומה של תקופה רעה מאוד שכוללת שני הפסדי ליגה רצופים והרבה רגעים טרגיים קומיים מחוץ למגרש. האדומים שאירחו את המשחק בגן נר בשל עונש רדיוס נכנעו ליכולת אדירה של עוזב בלייזר שניפק שיא קריירה של 29 נקודות והוביל את קבוצתו לניצחון אחרי פתיחת משחק צמודה.

seperator

מהלך המשחק

הדקות הראשונות היו צמודות מאוד כשאף קבוצה לא העניקה ליריבתה אפשרות לברוח וליי אפ של ג'רל מקניל מהפועל תל אביב קבע 16:16. לקראת סיום הרבע הראשון הירוקים הצליחו לפתוח פער ואחרי נקודות של יזרעאלי מהעונשין הלוח הראה 18:26 לחיפה בסיום הרבע הראשון

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מאמן הפועל תל אביב דני פרנקו/מערכת וואלה!, צילום מסך

בפתיחת הרבע השני הריצה הירוקה נמשכה כשנקודות של אנג'ל רודריגז מהעונשין קבעו 24:36 לחבורה של רחימי. אבל התל אביבים לא ויתרו וסל של ג'רל מקניל הוריד ל-32:38 לזכות חיפה. עד למחצית חיפה התאוששה מעט וירדה ביתרון 41:49. עוז בלייזר הוביל את הקלעים הירוקים עם 13 נקודות עם 5 מ-7 מהשדה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בנקס דוהר עם הכדור. בואומן משקיף מאחור/מערכת וואלה!, צילום מסך

בתחילת הרבע השלישי עוז בלייזר קלע את הנקודה ה-15 והעלה את חיפה ל-45:57. הריצה של חיפה נמשכה וסל של וורקמן קבע 52:67 לזכות החבורה של עופר רחימי. האדומים פשוט נעלמו מהמגרש וחיפה סיימה את הרבע השלישי ביתרון 54:75. את הרבע השלישי חיפה ניצחה 13:26.

ג'רל מקניל, הפועל תל אביב,. אלכס, מערכת וואלה!
גם הוא לא עזר. ג'רל מקניל/מערכת וואלה!, אלכס

ברבע האחרון הפועל תל אביב לא הצליחה לשנות את רוע הגזירה ומכבי חיפה שמרה על הפער סביב 20 הפרש. תוצאת סיום: 74:95 לירוקים. שיא קריירה של 29 נקודות לבלייזר.

קלעו למכבי חיפה: עוז בלייזר 29 ו-10 ריבאונדים, ברנדון בואומן 17 ו-7 ריבאונדים, אנג'ל רודריגז 12, פרדריק בורדיון 11, ווילי וורקמן 9, רג'ינאלד באקנר 7, גוני יזרעאלי 5, לוק מרטינז 3, דניאל קופרברג 2. דגן יבזורי שותף (10 דקות) ונתנאל ארצי (דקה) שותפו ולא קלעו.

קלעו להפועל תל אביב: ג'רל מקניל 21 ו-6 ריבאונדים, תומר גינת 13 ו-9 ריבאונדים, אדריאן בנקס 13 ו-6 איבודים, אייל שולמן 9, רפי מנקו 7, ג'ף אלן 5, טיי מקי 4, דניאל איידן 2. נועם חסון (6 דקות) ושחר עמיר (דקה) שותפו ולא קלעו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully