וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברתו של איציק זוהר: "הוא לא ברח מהארץ, מה הוא, בן לאדן?"

19.11.2017 / 13:57

לאורה, בת זוגו של שחקן העבר, הפריכה את השמועות בראיון לתוכנית "טוכמן וחמי": "הוא לא מתחבא, הוא נסע לעבוד, מנסה לבנות עסק". על התוכניות שלו: "לא קבענו תאריך חזרה לישראל"

ניר פקין

כשבוע חלף מאז החל גל של שמועות לגבי איציק זוהר, לפיהן ברח מהארץ בשל חובות כלכליים. גם שחקן העבר בעצמו וגם אחיו, אביבי זוהר, כבר הספיקו להגיב וסיפרו כי עזב את ישראל כדי לנסות למצות הזדמנות עסקית בהונגריה וללא כל קשר להסתבכות כלכלית. היום (ראשון) התראיינה חברתו של זוהר, לאורה האיטלקית, לתוכנית הפייסבוק "טוכמן וחמי" והמשיכה במגמת הפרכת השמועות - היא הייתה נחושה מאוד להבהיר כי זוהר לא מסתתר מפני אף אחד.

"לא קבענו תאריך לחזרה לישראל", אמרה בת זוגו של איציק זוהר, "מפתיע אותי מה שקורה, כי אני יודעת שכולם בישראל אוהבים אותו. אומרים שהוא ברח, מה הוא בן לאדן? הוא לא מתחבא, הוא נסע לעבוד. הוא מנסה לבנות עסק, הוא רוצה לעבוד כמו כל אחד אחר".

על היחס שהוא מקבל בישראל מאז החלו התפרסמו הדברים לראשונה: "הוא אנושי, הוא אמנם כדורגלן עבר גדול אבל כולם עושים טעויות. למה שיהיה שונה מכל אחד אחר? כי הוא מפורסם? כולם לומדים מטעויות אבל לא מגיע לו יחס כזה. אני לא מבינה. אני מודה לאנשים בישראל שתומכים באיציק".

עוד בנושא

איציק זוהר: "הרוע של הישראלים מחליא. לא ברחתי, אחזור בקרוב"
אביבי זוהר: "איציק זוהר עייף מלהיות איציק זוהר בארץ. נמאס לו מהטרארם"
איציק זוהר מגיב: "די, הורגים לי את החיים בכל פעם מחדש"

איציק זוהר. אביב חופי
איציק זוהר ולאורה מציגים חזית אחידה/אביב חופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully