וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איציק זוהר: "הרוע של הישראלים מחליא. לא ברחתי, אחזור בקרוב"

כדורגלן העבר דיבר בתוכנית הטלוויזיה של אייל ברקוביץ' ואופירה אסייג ותקף את אלו שטענו כי עזב בגלל חובות: "אני בהונגריה כדי לקדם הזדמנות עסקית. אסיים כאן ואחזור לישראל בקרוב"

איציק זוהר. שלומי צ'יקונה, מערכת וואלה! NEWS
באמת יחזור? איציק זוהר/מערכת וואלה! NEWS, שלומי צ'יקונה

כדורגלן העבר איציק זוהר שעזב לאחרונה את הארץ סיפר הערב (שישי) כי הוא נמצא בהונגריה על מנת לקדם הזדמנות עסקית וכי בכוונתו לחזור לישראל בקרוב.

זוהר שדיבר בתוכנית הטלוויזיה של אייל ברקוביץ' ואופירה אסייג בערוץ 12 התייחס לפרסומים על עזיבתו ואמר: "לא נטשתי. אני אחזור בקרוב. כרגע אני בהונגריה במסגרת העבודה עם בת זוגי לאורה. אני מעדיף לא לדבר על העסקים שלי. לא נטשתי ולא ברחתי. הרוע הזה שיוצא מהאנשים זה פשוט מחליא. כשאתה בתוך המדינה אתה לא מרגיש את זה. אבל כשאתה מסתכל מבחוץ אי אפשר להבין מאיפה הרוע הזה. אני נמצא פה כדי להתקין מערכת ואחרי זה אני חוזר לארץ. קשה לי לא להיות עם הילדים שלי, אבל נוצר חלון הזדמנויות שהייתי חייב לנצל ולא לחיות בתחושה שהייתי יכול לעשות את הדבר הזה".

כשנשא על כך שלכאורה הסתבך בחובות אמר זוהר: "זה שטויות במיץ עגבניות. אם היה משהו ואפילו הכי קרוב לדברים האלו אופירה הייתה יודעת. כשאומרים בריחה זה משהו לא חוקי. לא היה כך. הגעתי לשדה כמו כולם ועזבתי כמו כולם. לא הייתה בריחה. יכול להיות שאחזור עוד שבועיים ויכול להיות עוד חודש. תלוי איך הדברים יתפתחו פה".

עוד בנושא
דיווח: איציק זוהר הסתבך כלכלית וברח מישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully