וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'רארד פיקה יחמיץ את ולנסיה: "הכרטיס הצהוב היה מוגזם"

ארנסטו ואלווארדה לא אהב את הצהוב החמישי שספג בלם ברצלונה מול לגאנס. סוארס, ששב להבקיע אחרי חמישה משחקים: "פיקה יחסר לנו. לא הייתי מודאג מהבצורת". וגם: השיא ששבר החלק האחורי

פתיחת העונה הטובה בתולדות ברצלונה נמשכה הערב (שבת) עם 0:3 קליל על לגאנס והקטלאנים סופרים 34 בנקודות מ-36 אפשריות. לואיס סוארס חזר לעצמו עם צמד, לאחר שלא הבקיע במדי ברצלונה למעלה מחודש, כשבתוספת הזמן דאג פאוליניו לחתום עם שערו הרביעי העונה. החדשות הרעות מבחינת ארנסטו ואלווארדה: ג'רארד פיקה ספג כרטיס צהוב חמישי ויחמיץ את משחק החוץ מול ולנסיה בשבוע הבא. אם מוסיפים לכך את הפציעה של חאבייר מסצ'ראנו, מקבלים חלק אחורי שמורכב מסמואל אומטיטי, תומאס ורמאלן, וזהו זה.

כך או כך, מארק אנדרה טר סטגן שוב שמר על רשת נקייה הערב, וב-12 משחקי הפתיחה ברצלונה ספגה ארבעה שערים בלבד - שיא מועדון. רק אתלטיקו מדריד של 1995 ספגה פחות שערים בפרק זמן זהה (שלושה).

"התחושה טובה", אמר ואלוורדה בסיום. "היה משחק קשה, לגאנס שמרו היטב. לא היינו מבריקים למשך דקות ארוכות, אבל זו "אשמת" היריבה. צריך לדעת איך לשחק כאן, בנסיבות הללו. הם לחצו אותנו, צריך לשפר את זה ואסור לאבד נקודות. ידעתי שהאפשרות שפיקה יקבל צהוב קיימת, אבל הדבר החשוב היה המשחק היום. עבורי, הכרטיס הזה היה קצת מוגזם. סוארס? הוא סקורר, גם מסי סקורר וגם אלקאסר סקורר. לואיס עזר לנו המון היום".

גיבור המשחק, סוארס, דיבר על שבירת הבצורת בת חמשת המשחקים: "לא הייתי מודאג, רק רציתי להרגיש טוב. היה חשוב לקחת שלוש נקודות נגד יריבה קשה מאוד. תמיד אנחנו מנסים לשחק טוב יותר, אבל לעתים זה לא אפשרי. צריך להמשיך בדרך הזאת גם בעתיד. פיקה חשוב מאוד, הוא יחסר לנו במסטאיה, אבל ננסה לספק את הסחורה גם בלעדיו. ולנסיה משחקת כדורגל נפלא, אבל נחשוב עליה רק אחרי המשחק מול יובנטוס בליגת האלופות".

שחקני ברצלונה ג'רארד פיקה, לואיס סוארס. רויטרס
חסרונו יורגש. פיקה עם סוארס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully