וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באנגליה משוכנעים: בייל יעבור ליונייטד תמורת 112 מיליון יורו

בממלכה טוענים כי בעקבות לחץ כבד מצד מוריניו, השדים האדומים יגישו בקרוב הצעה שלישית על הוולשי והפעם, ריאל מדריד תסכים למכור את הכוכב שהגיע לפני כארבע שנים וחצי וסובל מפציעות רבות

AP

האם זו עומדת להיות העונה האחרונה של גארת' בייל בריאל מדריד? על פי עיתוני אנגליה הבוקר (שבת), התשובה היא בהחלט כן.

בממלכה טוענים כי בעקבות לחץ כבד מצד ז'וזה מוריניו, מנצ'סטר יונייטד עומדת להגיש לריאל הצעה שלישית על הכוכב הוולשי, הפעם על סך 112 מיליון יורו. ביונייטד, שהצעתה הקודמת עמדה על 105 מיליון יורו ונדחתה, מאמינים שהפעם הסכום יספיק ובייל, שהפך בזמנו לשחקן היקר אי פעם כאשר נמכר מטוטנהאם לריאל, יחזור לפרמיירליג.

עוד בנושא:

בספרד בטוחים: נפגוש את מסי או ניימאר בשלב הבתים של המונדיאל

שחקן ריאל מדריד גארת' בייל. רויטרס
חזרה לפרמיירליג? בייל/רויטרס

בממלכה טוענים כי השדים האדומים מקווים שחלון ההעברות של הקיץ הקרוב לא יהיה פרוע כל כך כמו זה של הקיץ החולף, גם ברמת ההעברות עצמן וגם מבחינת הסכומים, מה שעשוי להוזיל מעט את העסקה עבורם. התקוות של יונייטד מסתמכות על כך שעולם הכדורגל יהיה עסוק בקיץ הקרוב במונדיאל ברוסיה ובקבוצה גם שמחים שוויילס לא העפילה, מה שימנע מבייל מצב בו הוא עלול להיפצע שוב.

מאז הגיע לריאל תמורת 100.8 מיליון יורו, בייל זכה עם הקבוצה באליפות, גביע ושלוש פעמים בליגת האלופות, אולם הוא גם חווה לא פחות מ-19 פציעות, שהשביתו אותו לתקופות זמן ממושכות. בימים אלה ממש סובל בייל מפציעה חדשה, הפעם קרע בשריר הירך שמשבית אותו לחודש לפחות. הפציעה הזו הגיעה באימון, עוד לפני שהספיק לחזור למגרשים אחרי הפציעה הקודמת שלו. בסך הכול, בארבע עונות וקצת במדי הבלאנקוס, הוא הופיע רק ב-159 משחקים וכבש 70 שערים בכל המסגרות.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully