וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדרבי הלחוץ של מדריד: רונאלדו וגריזמן נגד הבצורת, בלוטי לריאל?

אתלטיקו וריאל, שפתחו את העונה בצורה בינונית, יתייצבו לדרבי הראשון בתולדות האצטדיון החדש (21:45, ערוץ 50). שני הכוכבים מחפשים את הרשת, נשיא טורינו חשף את ההתעניינות בחלוץ

מחזור 12הסתיים18/11/2017
אתלטיקו מדריד
    0:0
      ריאל מדריד
      one

      בפעם ה-269 בהיסטוריה, והראשונה באצטדיון וונדה מטרופוליטנו, ייפגשו הערב (21:45, ערוץ 50) אתלטיקו וריאל לדרבי של מדריד.

      שתי היריבות העירוניות פתחו את העונה בצורה בינונית בסטנדרטים שלהן ומגיעות לדרבי לחוצות מאוד ובידיעה שאובדן של עוד נקודות, או תוצאה רעה, יובילו לסחרור גדול. למעשה, מאז פברואר 2007 לא היה דרבי בשלב כל כך מתקדם של העונה בו אף אחת מהשתיים לא הייתה בין שני המקומות הראשונים בטבלה.

      אתלטיקו צפויה להיות מודחת השבוע, או במחזור הבא, מליגת האלופות אחרי קמפיין מאכזב. היא ניצחה את שני משחקיה הראשונים באצטדיון החדש, אך מאז כבר סופרת ארבעה משחקי בית ללא ניצחון בכל המסגרות.

      גם המצב בצד השני של העיר לא מזהיר. ריאל ראתה איך בארסה בורחת לה לפער של שמונה נקודות אחרי בקושי רבע עונה ולפחות הצליחה להתאושש משני הפסדים מביכים מאוד: 2:1 אצל ג'ירונה ו-3:1 אצל טוטנהאם, עם 0:3 על לאס פלמאס החלשה במחזור האחרון. למרות זאת, הבלאנקוס מתקשים מאוד במשחקי החוץ העונה וחוששים מהביקור אצל הקולצ'ונרוס.

      עוד בנושא:

      21:45: אתלטיקו מחכה לריאל
      תומאס פארטיי סופסוף פורח באתלטיקו
      10 הדרבים הגדולים באירופה בעשור הנוכחי

      כריסטיאנו רונאלדו ריאל מדריד מול סאול אתלטיקו מדריד. AP
      המון לחץ בשתי הקבוצות. רונאלדו וסאול/AP

      "זה ממש לא סוד שהדרבי הזה לא מגיע לאף אחת משתי הקבוצות בזמן טוב", נכתב ב"מונדו דפורטיבו", שם הוסיפו כי דייגו סימאונה "ישלח את כל מה שיש לו למגרש". המאמן הארגנטינאי צפוי לפתוח עם חמישייה בקישור ולפניה אנטואן גריזמן, בעוד שאצל האורחים, זינדין זידאן, שנמצא בסיטואציה לא פשוטה, אמור לעלות עם 4:4:2 שיכלול במרכז את קאסמירו וטוני קרוס, בכנפיים את מודריץ' ואיסקו ובחלק הקדמי אל קארים בנזמה וכריסטיאנו רונאלדו.

      גריזמן ורונאלדו הם שניים מהשמות המרכזיים בדרבי הזה. שניהם מוזכרים ללא הרף כמי שצפויים לעזוב את הקבוצות שלהם בקרוב ושניהם לא פוגעים העונה. גריזמן, שכבש בשלוש העונות הקודמות 83 שערים, עומד על שלושה בלבד העונה בכל המסגרות (ב-13 משחקים) ולא מצא את הרשת מאז ה-27 בספטמבר, 52 ימים בסך הכול. רונאלדו, שבעונה שעברה ירד לראשונה אחרי שבע שנים מ-50 שערים לעונה ("רק" 42), אומנם מצא את הרשת כבר שמונה פעמים ב-13 משחקים העונה בכל המסגרות, אך בליגה הוא ניצב על שער בודד בשבע הופעות. השניים נפגשו 24 פעמים עד היום ורונאלדו, מלך שערי הדרבי המדרידאי (21), מוביל 5:17 במאזן השערים במפגשים הללו ובכל מקרה, כל אחד מהם ישמח לצאת מהמשבר כבר במשחק הזה.

      בינתיים, יכול להיות שריאל כבר מכינה סוג של יורש לרונאלדו או בנזמה. נשיא טורינו, אורביאנו קאירו, טען כי נפגש לארוחת ערב עם נשיא ריאל מדריד, פלורנטינו פרס, שהתעניין לגבי החלוץ אנדראה בלוטי. קאירו השיב: "הוא עולה 100 מיליון יורו".

      sheen-shitof

      מאריכים את האקט

      כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

      בשיתוף "גברא"
      אנדראה בלוטי טורינו מול אודינזה. GettyImages
      100 מיליון יורו? בלוטי/GettyImages

      לסיום, מיסטר צ'יפ האחד והיחיד אסף כמה נתונים לקראת הדרבי. הנה המיטב:

      * מדובר במפגש ששוחק הכי הרבה פעמים בספרד (268 עד הערב). ריאל ניצחה 138 פעמים, אתלטיקו 68 ועוד 62 הסתיימו בתיקו.

      * אתלטיקו לא ניצחה דרבי בין מרץ 2000 לאפריל 2013, 25 מפגשים ברציפות. מאז לעומת זאת, הכל התאזן וב-21 המפגשים האחרונים, הקולצ'ונרוס עם שמונה ניצחונות מול שישה בלבד של ריאל, לצד שבע תוצאות תיקו.

      * ריאל ניצחה רק פעם אחת בשמונת משחקיה האחרונים בווינסטה קלרדון: 0:3 בנובמבר 2016 משלושער של רונאלדו. אולי באצטדיון החדש יילך לה יותר טוב.

      * אתלטיקו, למרות העונה המאכזבת, כבר עם 15 משחקי ליגה ללא הפסד (מאז אפריל בעונה שעברה). זה הנתון השלישי בטיבו בהיסטוריה של הקבוצה, כאשר השיא שלה עומד על 18 מחזורים בלי הפסד (1940/41 ו-1990/91).

      * לשתי הקבוצות יש כרגע 23 נקודות. זו הפעם הראשונה מאז 1981 בה הן מתייצבות לדרבי עם אותה כמות נקודות.

      הרכבי הקבוצות

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        3
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully