וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדרלכט עוקבת אחרי קיארטנסון, סעיף השחרור: 8 מיליון יורו

17.11.2017 / 13:16

באיסלנד מספרים שהקבוצה הבלגית שקלה את מועמדותו של חלוץ מכבי תל אביב כבר בקיץ ונציגים מטעמה צפו בו במשחק הידידות של איסלנד נגד קטאר. אם יעזוב, ז'ראר גוהו יחזור לתמונה

אדריאן הרבשטיין

בווידאו: השער של קיארטנסון נגד קטאר

נציגים של אנדרלכט צפו בחלוץ מכבי תל אביב, וידאר קיארטנסון, במשחק של נבחרת איסלנד נגד קטאר בשבוע שעבר (1:1). קיארטנסון כבש את השער היחיד של נבחרתו ובאיסלנד אומרים שהקבוצה הבלגית עוקבת אחריו כבר כמה חודשים. לחלוץ יש סעיף שחרור בגובה שמונה מיליון יורו בחוזהו.

קיארטנסון היה חלוץ מוכר באירופה עוד לפני שהגיע למכבי תל אביב, בזכות השערים הרבים שכבש בליגה הנורבגית ובליגה השבדית. בזכות לקראת סגירת חלון ההעברות של הקיץ פורסם באנגליה שניוקאסל תגיש למכבי תל אביב הצעה כספית עבורו, אך לבסוף זה לא קרה.

עוד בנושא:

מכבי תל אביב תכניס מאות אלפי דולרים מהשתתפות שחקניה במונדיאל
אכזבה גדולה במכבי תל אביב אחרי התבוסה 4:1 למכבי נתניה

באיסלנד אמרו היום שאנדרלכט בחנה את האפשרות לרכוש אותו כבר בקיץ, אך לבסוף שאלה מסנט אטיין את רוברט בריץ'. החלוץ הסלובני לא התאקלם היטב בבריסל, עדיין לא כבש ויחזור לצרפת בקיץ, כך שקבוצת הפאר הבלגית תשוב לחפש סקורר טבעי בתום העונה.

אם קיארטנסון יימכר לקבוצה אחרת בינואר, אחד המועמדים המובילים לתפוס את מקומו בחוד יהיה ז'ראר גוהו. חלוץ קייראט אלמטי נמצא ברשימות של מכבי תל אביב זה זמן רב והוא יסיים את חוזהו בקבוצה הקזחית ב-31 בדצמבר. גוהו כבש העונה 24 שערים ב-32 משחקים.

קיארטנסון עדיין לא חזר לפעילות מלאה במכבי תל אביב אחרי פגרת הנבחרות ולא שותף בהפסד 4:1 למכבי נתניה במשחק אימון. שחקני הקבוצה נהנים מסוף שבוע חופשי והאיסלנדי יחזור לאימונים ביחד איתם ביום ראשון.

וידאר קיארטנסון שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
מעקב צמוד. קיארטנסון/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully