וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "כולם יודעים שעברנו אירוע לא נעים, אליניב ברדה יצא בנס"

האלופה התכוננה לקראת משחק הליגה הדחוי ביום שבת הקרוב (20:30, ספורט 2) בטרנר נגד הפועל עכו. המאמן הוסיף: "אף משחק לא קל בליגה". דן איינבינדר: "אני בטוח שנמשיך בנמשיך ביכולת הטובה"

צילום: יוסי ציפקיס עריכה: מתן חדד

הפועל באר שבע קיימה היום (חמישי) מסיבת עיתונאים לקראת משחק הליגה הביתי שלה נגד הפועל עכו (שבת, 20:30, שידור בספורט 2). מדובר במשחק דחוי, שאם האלופה תצליח לנצח בו בתוצאה של 0:5 או יותר, היא תעלה למקום הראשון בטבלה ובמאזנה יהיו 23 נקודות אך יחס שערים עדיף על הפועל חיפה, שגם לה יש 23 נקודות. בנוסף, מדובר במסיבת עיתונאים ראשונה של האדומים מאז שאליניב ברדה התמוטט באימון ונאלץ לעבור החייאה.

ברק בכר דיבר על רגעי החרדה שעברו על הקבוצה כשאליניב ברדה התמוטט באימון: "כולם יודעים שעברנו אירוע לא נעים עם אליניב ברדה. לשמחתי, הכל הסתיים בצורה הכי טובה. אפשר לציין את כל מי שנכח באיזור: שחקנים שתיפקדו בצורה יוצאת מהכלל והצוות המקצועי והרפואי שעשו הכל כדי לעזור לקפטן שלנו. בסופו של דבר זה נגמר בצורה הכי טובה ועל זה אנחנו שמחים. הדבר הכי חשוב זה שאליניב איתנו, הוא יצא בנס. זה מאחורינו והמטרה של הקבוצה עכשיו היא להמשיך את התקופה הטובה שיצרנו".

דן איינבינדר הוסיף: "באמת עברנו אירוע לא שגרתי. לקחנו את כל הדברים הטובים שקרו מהאירוע הזה ואנחנו מאוד שמחים שזה נגמר בטוב".

עוד בנושא:

צפו: אליניב ברדה קרא את ברכת הגומל באולם הכדורסל בבאר שבע
הפועל באר שבע: חמישה אוהדים הורחקו לשנה, מליקסון בספק לעכו
הפועל באר שבע סימנה את זובאס ואיתמר ניצן לקראת העונה הבאה

מאמן הפועל באר שבע עם שחקן הקבוצה דן איינבינדר. יוסי ציפקיס
ברק בכר עם דן איינבינדר/יוסי ציפקיס

על הפועל עכו אמר המאמן: "אף משחק לא קל בליגה הזאת. את אשקלון ניצחנו בדקה 95 והיו לנו המון משחקים קשים העונה. אנחנו מתמקדים בלעבוד קשה, לעשות את הדברים נכון ולנצח. אנחנו מכבדים כל קבוצה יריבה ומתכוננים כמו שצריך. יש מספר שחקנים בעכו ששיחקו בעבר בהפועל באר שבע וירצו להוכיח את עצמם, אבל כל קבוצה באופן כללי מגיעה נגדנו עם מוטיבציה גבוהה. אנחנו מעריכים אותם, אבל יודעים מה צריך לעשות כדי לנצח את המשחק".

בכר הוסיף: "ג'ון אוגו שיחק שני משחקים מלאים בנבחרת ניגריה. הוא חזר מהפציעה שלו ועבד כמו שצריך. הוא וטוני וואקמה נחתו אתמול, נשב איתם, נראה מה מצבם ונראה אם יש סיבה לכך שהם ינוחו נגד עכו. למאור מליקסון יש פציעה בכף הרגל. לא משהו חמור, לא משהו רציני אבל נחשוב מה נעשה איתו".

דן איינבינדר: "לצד מספר משחקים טובים היו לנו משחקים פחות טובים. הבאנו את עצמנו למצב בו אנחנו רוצים להיות, אנחנו במרחק מאוד קטן מהמקום הראשון. הראנו את היכולות והעוצמות של הקבוצה ואנחנו מחכים שהסגל יהיה מלא. אני בטוח שנמשיך ביכולת הטובה ורק נעלה למעלה".

עוד באותו נושא

צפו: אליניב ברדה קרא את ברכת הגומל באולם הכדורסל בבאר שבע

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully