וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: חמישה אוהדים הורחקו לשנה, מליקסון בספק לעכו

15.11.2017 / 20:25

האוהדים נתפסו כשהם משליכים רימוני עשן במשחק נגד מ.ס. אשדוד. נציג הקבוצה: "אנו בעימות עם הקהל כעת". הקשר הוותיק סובל מפציעה במפשעה ולא נטל חלק באימון לקראת משחק ההשלמה בשבת

צילום: בני בן סימון, עריכה: ניר חן

בית המשפט הרחיק חמישה אוהדים של הפועל באר שבע מהמגרשים למשך שנה, זאת לאחר שהשליכו אבוקות ורימון עשן במשחק בין האלופה לבין מ.ס. אשדוד, כך סיפר היום (רביעי) נציג הפועל באר שבע בבית הדין המשמעתי של ההתאחדות בדיון שעסק באירוע. במהלך הדיון חשף נציג באר שבע כי בין הנהלת הקבוצה לאוהדים ישנה מתיחות בתקופה האחרונה.

לדברי נציג המועדון: "היה לנו אירוע עם האוהדים בחו"ל ומאז ישנו סוג של עימות עם האוהדים ואני מבקש מבית הדין להתחשב בכך". הדיין גיורא לנדאו מצידו התחשב במאבק שמנהלת הפועל באר שבע נגד מפרי הסדר במגרשים וגזר עליה קנס של 2,000 שקל בלבד.

עוד בנושא

ג'ון אוגו על הפציעה: "שילמתי מכספי כדי לראות רופא מומחה"
באר שבע סימנה את זובאס ואיתמר ניצן לקראת העונה הבאה

מאור מליקסון שחקן הפועל באר שבע. יוסי ציפקיס
דאגה בבאר שבע. מליקסון/יוסי ציפקיס

עוד בקבוצה: מאור מליקסון בספק גדול למשחק של הפועל באר שבע בשבת מול הפועל עכו. מליקסון סובל מפציעה בשרירי המפשעה ואתמול לא נטל חלק באימון, כך שרק מחר יידעו בקבוצה אם יש בכלל איזשהו שיפור במצב או שהוא לא יוכל לשחק. גם וובה בראון פצוע ולא צפוי להיות בסגל.

כזכור, בשבת הקרובה יערך רק משחק אחד בליגת העל בשל פגרת השזרוע. אצטדיון טרנר כבר עבר שזרוע מיד אחרי המשחק הביתי מול מכבי תל אביב, כך שבאר שבע תהיה היחידה שתשחק השבת באצטדיונה במשחק הדחוי מול הפועל עכו. היום קיבלו שחקני הקבוצה מנוחה ומחר ישובו להתכונן למשחק בשבת.

מי שאמורים לחזור מחר לפעילות בקבוצה הם ג'ון אוגו וטוני וואקמה שיצאו במהלך הפגרה לנבחרת ניגריה. במשחק בשבת צפויים להמשיך במרכז ההגנה יחד הבלמים לואי טהא ומתן אוחיון. השניים פתחו יחד במשחק החוץ האחרון מול מכבי פתח תקוה. בשבוע הבא תצא הקבוצה למשחק חוץ חשוב מאוד מול לוגאנו בליגה האירופית ואז כבר יצטרך ברק בכר להחליט מי מבין הבלמים שלו הוא מעלה, כאשר גם מיגל ויטור וחאתם עבד אלחמיד יהיו בתמונת ההרכב.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully