וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניימאר מירר בבכי וביקש מנשיא ברצלונה לסגת מהמכירה שלו

ב"מארקה" סיפרו שחרף התחנונים של בנו להישאר בברצלונה, אביו של החלוץ הברזילאי עשה הכל כדי להוציא לפועל את מכירתו לפ.ס.ז'. ניימאר לאנשי בארסה: "אל תשכחו אותי, אני רוצה לחזור"

one

ניימאר נפגש עם נשיא ברצלונה ג'וספ מריה ברתומאו במהלך הקיץ, מירר בבכי וביקש ממנו לסגת מעסקת ההעברה שלו לפריס סן ז'רמן. אבל אביו של החלוץ לא התכוון לסגת בשום שלב, חרף התחנונים של בנו, והעסקה נסגרה. כך כותב העיתונאי מרכס לופס מ"מארקה".

הסיפור הזה מתווסף לאחרים בתקופה האחרונה אודות הרצון של הכוכב הברזילאי להישאר בקאמפ נואו, או הגעגועים שלו לברצלונה. לפני כמה ימים ניימאר פרץ בבכי במסיבת עיתונאים של נבחרת ברזיל בצל אותם דיווחים ואמר: "טוב לי בפריס, תפסיקו להמציא שקרים".

לפי מרכוס לופס, ניימאר מעולם לא רצה לעזוב את ברצלונה וכשהוא הגיע לבקר במועדון לפני כמה שבועות, הוא ביקש מאנשי המועדון: "אל תשכחו אותי, אני רוצה לחזור".

למרות שהוא התאקלם מצוין בפריס מבחינה מקצועית, ניימאר לא מלקק דבש בבירת צרפת. דיווחים על סכסוכים עם אדינסון קבאני ועם המאמן אונאי אמרי, מופיעים חדשות לבקרים. כל אלו גרמו לכך שבימים האחרונים ריאל מדריד הוזכרה כמועמדת לרכוש את הברזילאי, אבל העיתונאי לופס הדגיש: "מדריד אמנם הוצבה בתמונה, אבל זה אפילו לא קרוב. כדי שניימאר יעזוב את פריס סן ז'רמן צריכים לקרות אלפי דברים ואף אחד מהם אפילו לא התחיל להתרחש".

עוד בנושא:

ניימאר בכה ותקף: "טוב לי בפ.ס.ז', תפסיקו להמציא שקרים"
ריאל מפלרטטת עם ניימאר, ראמוס: "הדלת שלנו תמיד פתוחה עבורו"

ליאונל מסי עם ניימאר ברצלונה. AP
געגועים. ניימאר ומסי/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully