וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: עידן עופר חתם על הסכם לרכישת 15 אחוז ממניות אתלטיקו מדריד

הטייקון הישראלי, שהונו מוערך בכ-3 מיליארד דולר, צפוי לרכוש חלק ממניותיו של מועדון הפאר של מדריד. אתלטיקו כבר הודיעה שתערוך בחמישי מסע"ת שבה היא תודיע על "שינוי ארגוני"

one

האם אתלטיקו מדריד בדרך לעידן חדש עם בעלות ישראלית? בעיתון "כלכליסט" מדווחים היום (רביעי) שאיש העסקים עידן עופר חתם על עסקה לרכישה של כ-15 אחוזים מהמניות של מועדון הפאר ממדריד. שווי הקבוצה הספרדית מוערך על פי פורבס בכ-732 מיליון דולר והונו של עופר מוערך בכ-3 מיליארד דולרים.

עוד בנושא:

החל מהעונה הבאה: טכנולוגיית ה-VAR תיכנס לשימוש בליגה הספרדית

עידן עופר. GettyImages
נכנס לבעלות על אתלטיקו מדריד. עידן עופר/GettyImages

המועדון כבר הודיע שהוא מתכוון לערוך מסיבת עיתונאים ביום חמישי באצטדיון וונדה מטרופוליטן החדש ובו הם מתכוונים להודיע על "החלטה ארגונית", אך לא פירטו מעבר לכן.

יש לציין שהספונסר של הקבוצה היא חברת המסחר החיפאית פלוס 500. אתלטיקו מדריד היא כמובן הקבוצה השלישית בגודלה וחשיבותה בספרד ולאחרונה היא עברה לאצטדיון החדש שמכיל 67,000 מקומות. עופר לא יהיה הנציג הישראלי הראשון במועדון, שבו שיחק בעבר תקופה קצרה גם אבי נמני. יש לציין גם שהאצטדיון החדש של אתלטיקו יארח את גמר ליגת האלופות בעונה הבאה. עידן עופר, בנו של סמי עופר, מתגורר בלונדון ודרך אחזקתו ב"החברה לישראל" הוא שולט במספר חברות ובראשן "כימיקלים לישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully