וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חולון: טי ג'יי קליין חתם לשנתיים

15.11.2017 / 20:43

הפורוורד-סנטר היהודי אמריקאי (23, 2.06), בנה של ננסי ליברמן, שוחרר מגלאטסראיי ויצטרף לקבוצה של דן שמיר שאיבדה את טו הולוואי בשל פציעה: "יעזור לנו בעיבוי סגל הגבוהים בטווח הקצר"

one

הפועל חולון הפתיעה הערב (רביעי) כשהודיעה על החתמתו של הפורוורד-סנטר היהודי-אמריקאי טי ג'יי קליין לשנתיים הקרובות. קליין שוחרר לאחרונה מגלאטסראיי
הטורקית בה חתם בקיץ, ובחולון מיהרו לצרפו, כשהוא עשוי כבר לשחק במשחק הליגה הקרוב נגד מכבי אשדוד ביום שבת.

קליין (23, 2.06) הוא בנה של אגדת הכדורסל האמריקאית ננסי ליברמן. הוא החל את לימודיו במכללות בניאגרה בשנת 2012, אך אחרי שנה אחת בחר לעבור לריצ'מונד, בה הפך מהר מאוד לאחד השחקנים המובילים במכללה. בעונתו האחרונה בריצ'מונד רשם 18.6 נקודות, 8.1 ריבאונדים ו-5.7 אסיסטים בממוצע למשחק, מה שגרם לו לקבל אזכור בבחירות האול אמריקן של המכללות.

טי ג'יי קליין הפועל חולון. האתר הרשמי של הפועל חולון, אתר רשמי
חיזוק מפתיע לחולון. טי ג'יי קליין/אתר רשמי, האתר הרשמי של הפועל חולון

"אנחנו שמחים על התוספת של טי ג'יי קליין, שיעזור לנו בעיבוי סגל הגבוהים שלנו בטווח הקצר, אבל התקווה שלנו היא שהוא ישתלב היטב בקבוצה ובארץ, ויהיה שחקן חשוב גם בשנה הבאה", אמר מאמן חולון דן שמיר לפני משחק הקבוצה הערב בססארי.

קליין יהיה המתאזרח השלישי בסגל של חולון לצידם של חנן קולמן וג'ו אלכסנדר, והוא מעבה בצורה משמעותית את הסגל של הקבוצה שהפכה את פתיחת העונה החלשה שלה בשבועות האחרונים בצורה מרשימה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully