וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלד תוקף את ויגדורצ'יק: "שהגברת תדע את מקומה ותישא באחריות למחדליה"

14.11.2017 / 19:59

יושב ראש איגוד ההתעמלות התבטא בצורה חריפה נגד מאמנת נבחרת ישראל: "באמצעות משרד יחסי ציבור ששכרה לעצמה היא מאשימה את כולם ותוקפת את מעסיקיה. לא נשלים עם זה יותר"

יו"ר איגוד ההתעמלות רזי פלד. קובי אליהו
החליט להשיב אש. רזי פלד/קובי אליהו

יושב ראש איגוד ההתעמלות רזי פלד החליט להסיר את הכפפות בכל הקשור למאמנת נבחרת ישראל בהתעמלות אמנותית אירה ויגדורצ'יק ונראה כי השניים בדרך לפיצוץ גדול. הערב (שלישי) פרסם פלד תגובה להאשמות מקורבי ויגדורצ'יק כלפי איגוד ההתעמלות וכך אמר: "הגיע הזמן שהגברת ויגדורצ'יק תדע את מקומה ובעיקר תכיר ותישא באחריות למעשים, להחלטות ובעיקר למחדלים הקשים שלה".

פלד המשיך במתקפה: "כל בר דעת יודע שאם הנבחרת היתה יוצאת לתחרות בינלאומית (כפי שהאיגוד הורה לה לעשות - הוראה שהיא החליטה להפר על דעת עצמה) היה קל יותר לשנות את מעמדה של בר שפוז'ניקוב מספורטאית פעילה לספורטאית מצטיינת (אחרי שגיוסה של בר נדחה למטרה זו ולצורך האליפות). אין פלא שהצבא לא מעוניין לדחות את גיוסה של בר לאחר שזה כבר נדחה לצורך נסיעה לאליפות העולם, נסיעה שבוטלה בהחלטתה של ויגדורצ'יק".

עוד בנושא
הסאגה נמשכת: אירה ויגדורצ'יק צפויה להישאר כמאמנת הנבחרת
אירה ויגדורצ'יק מאיימת בתביעות אישיות נגד חברי איגוד ההתעמלות
איגוד ההתעמלות: נדחתה ההצבעה על צירוף אסמולוב לויגדורצ'יק

המאמנת אירה ויגדורצ'יק עם בנות נבחרת ההתעמלות האומנותית, ריו 2016. רויטרס
כיצד תגיב? ויגדורצ'יק/רויטרס

פלד הוסיף: "כעת, הגברת הנכבדה, באמצעות עורכי דינה ומשרד יחסי הציבור שהיא שכרה לעצמה, מאשימה את כולם ולא לוקחת אחריות על מעשיה וכישלונותיה, תוך הטחת האשמת חסרות תקדים במעסיקיה. הגברת, עורכי דינה ושאר שלוחיה מפריחים האשמות מחרידות וחסרות בסיס ועם כך לא ניתן עוד להשלים. האיגוד ינקוט בכל האמצעים למיצוי הדין כנגד כל מי שהפריח האשמות אלה, ללא יוצא מן הכלל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully