וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל אילת: מאיר טפירו פוטר מאימון הקבוצה

14.11.2017 / 17:00

פתיחת העונה החלשה הכריעה ואחרי שישה מחזורים בלבד, בהם צברה הקבוצה מהדרום רק ניצחון אחד ונקלעה למאבקי התחתית, היא הודיעה על פרידה מהמאמן: "מודים נכונותו לאמן את הקבוצה למרות הקשיים והריחוק המשפחתי". שרון דרוקר מועמד

one

הפועל אילת הודיעה הערב (שלישי) על פיטוריו של מאמן הקבוצה, מאיר טפירו, זאת כתוצאה מפתיחת העונה החלשה. אחרי שישה מחזורים, אילת במקום ה-11 והלפני אחרון, עם מאזן של ניצחון אחד לעומת חמישה הפסדים. ביום ראשון היא הפסידה 70:69 בבית לבני הרצליה.

באילת ביקשו מטפירו להתפטר, והמאמן סירב. לכן הוחלט לפטרו. באילת היו רוצים לראות את שרון דרוקר מאמן את הקבוצה, אך העובדה שהוא מאמן את אקדמיק סופיה, שלא מתכוונת לשחררו, מונעת את המהלך. מועמדים נוספים הם אלעד חסין ועופר ברקוביץ' ונבדקת גם אפשרות חזרתו של אריק שיבק, שפוטר מאילת לפני שנתיים.

"בישיבת הנהלת הקבוצה שהתקיימה היום, הוחלט להיפרד ממאמן הקבוצה, מאיר טפירו. הפועל אילת ויו"ר הקבוצה מוטי אמסלם מבקשים להודות למאיר על נכונותו לאמן את הקבוצה למרות הקשיים והריחוק המשפחתי. הנהלת הקבוצה מאחלת למאיר הצלחה רבה בהמשך הדרך", נכתב בהודעת המועדון.

עוד בנושא:

הפועל אילת הודיעה לאלאנדו טאקר כי הוא משוחרר

מאמן הפועל אילת מאיר טפירו. לירון מולדובן
הפתיחה החלשה הכריעה. טפירו/לירון מולדובן

באילת הודיעו גם כי טרם התקבלה החלטה לגבי זהות המאמן החדש, שייקבע רק לאחר פגרת הנבחרת המתוכננת להמשך החודש. את המשחק הקרוב של הקבוצה, בחוץ מול גלבוע/גליל ביום ראשון, ינהלו מי ששימשו כעוזרי המאמן עד כה, ערן יצחק ואוריה מזרחי.

טפירו בן ה-42 התחיל את קריירת המשחק שלו במכבי קרית מוצקין. מאז עבר בהפועל תל אביב, הפועל אילת, מכבי חיפה, הפועל ירושלים, בני השרון, נאנסי, שוב בהפועל ירושלים, שוב בבני השרון, מכבי ראשון לציון, מכבי אשדוד, שוב בהפועל ירושלים, עירוני נס ציונה ומכבי קרית גת. הוא זכה בגביע המדינה עם הפועל ירושלים ב-2007 ונבחר לשחקן העשור של ליגת העל ב-2010. במינויו למאמן אילת, הוא הפך למאמן הראשון של הקבוצה שגם שיחק בה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully