וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנבחרת הצעירה: סולומון כשיר לגרמניה, לוין: "נצטרך להיות במיטבנו כדי להפתיע"

כוכב מכבי פתח תקוה שהיה פצוע בשבוע שעבר נכלל בסגל לקראת ההתמודדות נגד המנשאפט (ג', 19:30, ספורט 5+) במוקדמות יורו 2019. המנהל המקצועי יחליף את מרקו בלבול על הקווים

ניר לוין מאמן ישראלי. ניב אהרונסון
"ניהול משחק לא זר לי". לוין/ניב אהרונסון

הנבחרת הצעירה של ישראל תארח מחר (שלישי, 19:30, ספורט 5+) באצטדיון רמת גן את נבחרת גרמניה במשחק במסגרת בית ה' של מוקדמות יורו 2019. על הקווים של נבחרת ישראל יעמוד מחר המנהל המקצועי של הנבחרות הצעירות ניר לוין שיחליף את מרקו בלבול שנמצא באבל על מות אביו. הכוכב העולה של הכדורגל הישראלי מנור סולומון שהחמיץ את הניצחון על קוסובו (0:4) בשבוע שעבר בגלל פציעה נכלל בסגל וכשיר להתמודדות.

לוין ערך היום מסיבת עיתונאים לקראת המשחק ואמר: "את נבחרת גרמניה לא צריך להציג. מדובר באלופת אירופה עם שחקני הרכב בבונדסליגה. זו אחת הנבחרות הטובות והחזקות שמגיעות לכאן. אבל אנחנו משחקים בבית ואני מאמין שיבוא קהל. יש לנו שחקנים איכותיים ונבחרת מאומנת. מרקו עשה את העבודה בתקופה שהוא והצוות כאן. הוא בחר שחקנים מוכשרים והשחקנים שישחקו הם שחקני ליגת העל. אנחנו מאמינים וסומכים עליהם. לאור הפערים בין שתי הקבוצות נצטרך להיות במיטבנו כדי לחולל הפתעה".

על היכולת שהציגה הנבחרת לאחרונה אמר לוין: "שני משחקים אחרונים היו כמו רכבת הרים. מול אירלנד לא היה טוב עשינו שם המון טעויות. אנחנו שמחים שאותו צוות עשה שיפור מול קוסובו. הראנו למה הנבחרת מסוגלת. צריך להמשיך ביכולת שהייתה מול אזרבייג'ן, קוסובו ונורבגיה כדי להוכיח שמה שהיה באירלנד היה פנצ'ר חד פעמי".

עוד בנושא
שלישי במוקדמות יורו 2019: ישראל מארחת את גרמניה החזקה
אמיר נסאר צפוי לעמוד לדין לאחר שלא יצא עם הנבחרת הצעירה לקוסובו

מנור סולומון שחקן מכבי פתח תקוה. ברני ארדוב
אמור להיות כשיר. סולומון/ברני ארדוב

על הסיכויים להעפלה מהבית אמר המנהל המקצועי: "אנחנו משחקים מחר את המשחק החמישי שלנו. גם במקרה של תיקו אנחנו עדיין בתמונה. מכיוון שנורבגיה מארחת את אירלנד ולנו נותר עוד לאחר מכן לארח את אירלנד ונורבגיה שאלו היריבות שלנו בבית. כל תוצאה מחר לא תכריע את הבית שהוא הפכפך. יש הפסקה ארוכה עד המשחק הבא. אתה לא יכול לדעת מה יהיו המצב הנבחרות בחודש ינואר".

לוין התייחס גם לעובדה שיעמוד על הקווים מחר ואמר: "כל מה שאני עושה היום הוא בתיאום עם הצוות. עם אלון חרזי ועם מרקו שאיתו אני מדבר כל יום. הייתי 12 שנה על הקווים בקבוצות כאלו ואחרות וזה לא חדש לי. במקרה הזה חשבנו שזה הדבר הנכון לעשות".

טבלת בית ה'

1. אירלנד 10 נק'
2. גרמניה 9 נק'
3. ישראל 7 נק'
4. קוסובו 6 נק'
5. נורבגיה 5 נק'
6. אזרבייג'אן 0 נק'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully