וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלישי במוקדמות יורו 2019: ישראל מארחת את גרמניה החזקה

הכחולים לבנים פוגשים את הנבחרת של שטפן קונץ (19:30, ספורט 5+) כשהם יודעים שניצחון יעלה אותם למקום השני שעשוי להוביל לפלייאוף. ניר לוין צפוי להחליף את מרקו בלבול על הקווים

שחקן הנבחרת הצעירה, מקסים פלקושצ'נקו. ברני ארדוב
משחק לא פשוט. מקסים פלקושצ'נקו/ברני ארדוב

נבחרתה הצעירה של ישראל תארח מחר (שלישי, 19:30, ספורט 5+) באצטדיון רמת גן את נבחרתה החזקה של גרמניה למשחק קריטי במסגרת בית ה' של מוקדמות יורו 2019.

נבחרת ישראל מגיעה אחרי ניצחון 0:4 בחוץ על קוסובו כשהיא נמצאת במקום השלישי בבית עם 7 נקודות מ-4 משחקים. הגרמנים נמצאים במקום השני, עם 9 נקודות, והמשמעות היא שניצחון ישראלי יעלה את השחקנים בכחול-לבן למקום השני בבית, שעשוי בסופו של הקמפיין להוביל לשלב הפלייאוף.

נכון לשעה זו, מרקו בלבול, שנמצא באבל עקב מות אביו, לא יעמוד על הקווים ומי שצפוי להחליפו הוא המנהל המקצועי של הנבחרות הצעירות, ניר לוין. עוד לא ברור האם מנור סולומון, שלא עבר מבחן כשירות לפני המשחק מול קוסובו ולא שותף, יהיה כשיר.

נבחרת גרמניה תגיע עם מספר שחקנים שכבר לבשו את מדי הנבחרת הבוגרת כגון ג'ונתן טה ובנימין הנריכס מלברקוזן. שחקנים בולטים נוספים הם מחמוד דאהוד מדורטמונד ונדים אמירי מהופנהיים. מאמנה של הנבחרת הוא שחקן העבר הבינלאומי שטפן קונץ.

טבלת בית ה'

1. אירלנד 10 נק'
2. גרמניה 9 נק'
3. ישראל 7 נק'
4. קוסובו 6 נק'
5. נורבגיה 5 נק'
6. אזרבייג'אן 0 נק'

עוד בנושא:

אמיר נסאר צפוי לעמוד לדין לאחר שלא יצא עם הנבחרת הצעירה לקוסובו
מוקדמות יורו 2019: ישראל ניצחה 0:4 את קוסובו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully