וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר דרמה: הפועל ת"א הפסידה 88:86 לגלבוע/גליל, נהריה ניצחה את חיפה 73:83

מחזור 6 בליגת העל: אחרי שבוע סוער האדומים ספגו הפסד ביתי כואב מול הקבוצה של אריאל בית הלחמי. חשש לשבר באף ללימונד. החבורה של אריק אלפסי הנחילה הפסד רביעי רצוף לסגנית האלופה

one

המחזור השישי בליגת העל ננעל הערב (שני) עם שני משחקים: גלבוע/גליל שהציגה משחק לחימה אדיר השיגה ניצחון חוץ 86:88 על הפועל תל אביב שלבטח תמשיך לשבוע סוער נוסף. במקביל, עירוני נהריה הנחילה הפסד רביעי רצוף למכבי חיפה 73:83 שנראת אומללה בשלב הזה של העונה.

seperator

הפועל תל אביב - הפועל גלבוע/גליל 88:86

הפועל תל אביב התייצבה למשחק נגד החבורה של אריאל בית הלחמי אחרי שבוע סוער שכלל ביקורת חריפה שמתח דני פרנקו על ג'ף אלן והחתמת הסנטר אחמד ניביס שעדיין לא נכלל בסגל. האדומים קיוו לצאת לדרך חדשה אבל נתקלו ביריבה עיקשת שהציגה משחק לחימה אדיר, נהנתה מתצוגה התקפית של ג'ייקובן בראון (28 נקודות) ובסיכומו של דבר גלבוע/גליל היא זו שניצחה בצדק 86:88. אם לא די בצרות של הפועל תל אביב, רביב לימונד נפגע במהלך המשחק ופונה לבית החולים "איכילוב" עם חשש לשבר באפו. כוכב העבר של האדומים בארי לייבוביץ' שנכח במשחק לבטח ציפה לראות תצוגה אחרת לכבודו.

המשחק נפתח בצורה צמודה ואחרי שש דקות לוח התוצאות הראה על 10:10. בשלב הזה קצב איבודי הכדורים של הפועל תל אביב התגבר ושלשה של בן אלטיט לזכות קבעה 13:20 לזכות האורחת. ג'אמפ של רפי מנקו הוריד את ההפרש ל-17:22 בדרך ליתרון 18:24 של גלבוע/גליל בסיום הרבע.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
מאמן גלבוע/גליל אריאל בית הלחמי. אדריאן הרבשטיין
ניצחון גדול. אריאל בית הלחמי/אדריאן הרבשטיין

ברבע השני היתרון של הצפוניים המשיך לעלות ושלשה של ג'ייקובן בראון קבע 18:32 לגלבוע/גליל. רפי מנקו ניפק את הנקודה השמינית שלו הערב וצימק ל-31:43. שלוש דקות לסיום הרבע טיילר סטון פגע במנקו במהלך מאבק על הכדור, ספג עבירה בלתי ספורטיבית והגארד הישראלי השיג עוד שתי נקודות מהעונשין. עם זאת גלבוע/גליל המשיכה להוביל בפער דו ספרתי כששלשה של ספנסר וייס קבעה 35:49 לאורחים.

החגיגה של גלבוע נמשכה עם עוד שלשה של ג'ייקובן בראון עם הבאזר בדרך לתוצאת מחצית של 43:56 לצפוניים. מנקו הוא הקלע המוביל של הפועל תל אביב עם 10 נקודות עד המחצית.

מאמן הפועל תל אביב דני פרנקו. קובי אליהו
הפסד כואב. דני פרנקו/קובי אליהו

בפתיחת הרבע השלישי גלבוע/גליל ביצעה שלוש עבירות בתוך 12 שניות בלבד. רביב לימונד מהפועל תל אביב נפגע באפו ופונה לבית החולים "איכילוב" עם חשש לשבר. שלשה של רפי מנקו הקפיצה את הדרייב אין וצימקה את ההפרש הגלילי ל-50:58 "בלבד". הריצה של הפועל תל אביב נמשכה ושתיים וחצי דקות לסיום הרבע הפער ירד לשלוש בלבד - 61:64 לגלבוע/גליל. ג'רל מקניל קבע שוויון 64:64, אבל חמש נקודות רצופות של גלבוע/גליל הורידו את שתי הקבוצות לרבע האחרון ב-64:69 לזכות החבורה של בית הלחמי.

את הרבע האחרון גלבוע/גליל פתחה בצורה חדה יותר ואחרי סל קל של ג'ייקובן בראון הובילה 67:75. הפועל תל אביב לא ויתרה ועוד סל של רפי מנקו הוריד ל-75:78 בלבד לזכות האורחים. שלשה של אדירה של תומר גינת סידרה להפועל תל אביב שוויון 82:82 דקה וחצי לסיום, אך שלשה של שוכמן מן העבר השני החזירה את היתרון לגלבוע/גליל (82:85). להפועל תל אביב עוד הייתה הזדמנות לנצח את המשחק עם הבאזר, אבל אדריאן בנקס החטיא שלשה והגליל חגגה ניצחון 88:86.הפועל תל אביב ירדה מהפרקט מאוד מאוכזבת, ייתכן מאוד שבדרך לעוד סערות שיבואו.

קלעו להפועל תל אביב: אדריאן בנקס וטיי מקי 17 נק' כ"א, רפי מנקו 15, ג'רל מקניל 14, תומר גינת 9, ג'ף אלן 8, רבביב לימונד 4, אייל שולמן 2.

קלעו לגלבוע/גליל: ג'ייקובן בראון 28 נק', זאק לידיי 13, טיילור סטון 11, טל קרפלס 10, בן אלטיט 9, ספנסר וייס וחואקין שוכמן 6 כ"א, אלייז'ה ג'ונסון 5. כן שותף: יותם חנוכי.

המאמן המנצח אריאל בית הלחמי היה מאופק בסיום ואמר: "זה אולם שלא קל לנצח בו, הפועל היא קבוצה טובה מאוד, אני מאמין שעם הזרים החדשים שלהם הם יהיו טובים יותר, ישראלים מהטובים בליגה, שני גארדים ברמה גבוהה, ואחרי ששבוע שעבר קצת התחברנו וחזרנו לשחק כמו בהכנה, המחצית הראשונה שלנו הייתה מקסימה. במחצית השנייה הפועל תל אביב הרימו את האגרסיביות שלהם, השיפוט היה נהדר, ולא הגבנו נכון, צריכים ללמוד מזה, שיחקנו יותר מדי אחד על אחד, שמח שיצאנו עם הניצחון הזה".

מנגד, מאמן הפועל תל אביב דני פרנקו נשמע מטבע הדברים מאוכזב ואמר בסיום: "כנראה שאנחנו עושים משהו לא בסדר לאורך השבוע. היה שבוע מאוד ארוך, שיחקנו משחק ביום שבת שעבר בהרצליה, צריך היה לדעת לצלוח את השבוע הזה, תשעה ימים ממשחק למשחק, היה לנו שבוע אימונים טוב, אתה מנסה לבנות אותו טוב אבל שום דבר שאתה עושה באימון לא דומה למשחק"

שחקן עירוני נהריה אלכס יאנג. אדריאן הרבשטיין
נמנעו מהפסד שני רצוף. אלכס יאנג מעירוני נהריה/אדריאן הרבשטיין

עירוני נהריה - מכבי חיפה 73:83

מכבי חיפה קיוותה לצאת לדרך חדשה עם שני שחקני רכש חדשים בדמות רג'י באקנר וגוני יזרעאלי, אבל ספגה הפסד רביעי רצוף בליגה לעירוני נהריה 83:73 שהציגה לראווה זר חדש משל עצמה את טיירון נאש (סיפתח סולידי של תשע נקודות). הירוקים דווקא החלו טוב את המשחק ועלו לפער דו ספרתי. אבל הקבוצה המארחת לא נבהלה, קיזזה בהתמדה את ההפרש עד שנטלה את ההובלה בסיום הרבע השלישי ודהרה אל הניצחון.

הירוקים פתחו את המשחק בסערה וטסו 2:12 בהנהגת לוק מרטינז ורג'י באקנר בהופעת הבכורה בשורות הירוקים. נהריה לא אמרה נואש ושלשה של קורי וובסטר הורידה את ההפרש הירוק ל-11:14. חיפה הגיבה בריצה משלה ושלשה של דגן יבזורי מהפינה קבעה 11:21 לירוקים. תוצאת הרבע: מכבי חיפה ביתרון 19:28. גוני יזרעאלי שהצטרף השבוע לירוקים ממכבי אשדוד התכבד לקלוע שתי נקודות ראשונות לזכות קבוצתו החדשה.

נהריה פתחה את הרבע השני בריצת 3:8 וסל של שולדבראנד צימק ל-27:31 לזכות חיפה. החבורה של אריק אלפסי כבר צימקה את הפער לנקודה בלבד אך לאחר שלשה של עוז בלייזר לוח התוצאת הראה 39:43 ירוק. סל קל של ווילי וורקמן קבע את תוצאת המחצית: 44:47 לזכותה של מכבי חיפה. באקנר הוביל את הירוקים עם 12 נקודות, קור יוובסטר צלף 15 לנהריה ב-3 מ-5 משלוש.

עופר רחימי, מאמן מכבי חיפה,. לירון מולדובן
הרכש בינתיים לא עזר? מאמן מכבי חיפה עופר רחימי/לירון מולדובן

ג'אמפ של קורי וובסטר בפתיחת הרבע השלישי קבע 49:49. מכאן נהריה המשיכה לריצת 4:17 והובילה 51:61 שתי דקות לסוף הרבע. התוצאה לפני עשר הדקות האחרונות 55:63 לנהריה. ברבע האחרון חיפה ניסתה לחזור בכל כוחה, אבל נהריה הציגה משחק בטוח ואחרי ליי אפ של זיו בן צבי הלבנים הובילו 67:75 שתי דקות לסיום. התוצאה הסופית 73:83 לנהריה. הפסד רביעי רצוף למכבי חיפה שעדיין מחפשת את דרכה ופשוט לא מוצאת.

קלעו לעירוני נהריה: קורי וובסטר 22 נק', אלכס יאנג 20, יונתן שולדבראנד 13, זיו בן צבי, וטיירון נאש 9 כ"א, יפתח זיו 7, דנזל ליבינגסטון 3.

קלעו למכבי חיפה: לוק מרטינז 15 נק', רג'י באקנר 13, עוז בלייזר 12, ווילי וורקמן 8, דגן יבזורי ואנג'ל רודריגז 7 כ"א, ברנדון בואומן 6, דניאל קופרברג 3, גוני יזרעאלי 2

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully