וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי ת"א מאמינים: אלמוג כהן יימכר תמורת 1.4 מיליון יורו

13.11.2017 / 9:44

הצהובים מעוניינים בקשר הנבחרת, אבל עלולים להיתקל בתחרות מצידה של באר שבע ומאמינים שיוכלו לפתות אותו עם שכר גבוה. ייתכן שכדי לא לחרוג מהתקציב ישוחררו שחקנים ובראשם טינו סוון סושיץ'

צילום מסך

במכבי תל אביב מעריכים שמחירו של אלמוג כהן בחלון ההעברות הקרוב של חודש ינואר ינוע סביב 1.4 מיליון יורו ובמועדון רוצים מאוד לצרפו. ראשי אינגולשטאדט צפויים לדרוש סכום גבוה יותר, אבל בסביבת מכבי תל אביב טוענים שהגרמנים יתרצו בסופו של דבר ויסכימו לסגור על הסכום.

הבעיה שהקבוצה עלולה להיתקל בה היא רצונה של הפועל באר שבע בשחקן הקישור הישראלי ועדיין לא ברור באיזו קבוצה ירצה כהן לשחק עם שובו הצפוי לישראל. במכבי תל אביב מתכוונים להציע לו שכר גבוה בכדי לפתות אותו להעדיף אותם. יתכן כי במסגרת העסקה וכדי לא לחרוג עוד יותר ממסגרת התקציב, ישוחררו כמה שחקנים ובראשם טינו סוון סושיץ'.

עוד בנושא:

מכבי תל אביב תכניס מאות אלפי דולרים מהשתתפות שחקניה במונדיאל
עומר אצילי סובל משבר בכף הרגל, ייעדר בין שלושה לארבעה חודשים

אלמוג כהן שחקן נבחרת ישראל. יוסי ציפקיס
מלפפון מחוזר. אלמוג כהן/יוסי ציפקיס

בתום שבוע מנוחה, ישובו הערב שחקני מכבי תל אביב להתאמן. מיד אחרי המשחק מול הפועל רעננה יצאו שחקני הקבוצה למנוחה בת שבוע שהיתה מתוכננת מראש ונועדה להתגבר על כל העייפות שהצטברה, פיזית ומנטלית, בעקבות תחילת האימונים בחודש יוני והכניסה המוקדמת למשחקים במוקדמות הליגה האירופית כבר בתחילת הקיץ.

"כולם היו זקוקים למנוחה. עכשיו כבר לא יהיו תירוצים", אמר הבוקר אחד משחקני מכבי תל אביב. "שחקנים נחו, נסעו לחופשות, התרעננו. עכשיו צריך לחזור בכל הכוח כדי שלא ניראה כפי שנראינו מול הפועל רעננה בשבוע שעבר". במכבי תל אביב מקווים לקבל לקראת החזרה למעגל המשחקים בשבוע הבא גם את חלק מהשחקנים שהיו עדיין פצועים. כך למשל אמור אייל גולסה לחזור לפעילות מלאה וגם אלי דסה וחוסה רודריגס קרובים לחזרה לאימונים.

עוד לפני הפגרה מאימונים שבו דור מיכה, ארון שוינפלד וברק יצחקי לסגל הקבוצה אחרי שנעדרו במשך תקופה ארוכה. לעומתם, התבשרו כזכור במכבי תל אביב במהלך שבוע הפגרה שעומר אצילי שבר את עצם המסרק בכף רגלו. הוא גובס ויעדר כשלושה חודשים. ביום חמישי בבוקר מתוכנן למכבי תל אביב משחק אימון מול מכבי נתניה שיהיה סגור לקהל ולתקשורת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אייל גולסה שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
צפוי לחזור לאימונים. אייל גולסה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully