וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל אילת: מעמדו של מאיר טפירו התערער, אלאנדו טאקר בדרך החוצה

13.11.2017 / 8:07

אכזבה באילת אחרי ההפסד החמישי בשישה מחזורים, גורמים במועדון מבהירים: "לא ניתן למצב הזה להמשיך". הפורוורד המאכזב צפוי להיות משוחרר, ניב ברקוביץ יעבור בדיקה בעקבות הפציעה שלו

one

אכזבה גדולה בהפועל אילת אחרי ההפסד אמש (ראשון) 70:69 לבני הרצליה בבית שהציב את הקבוצה במקום האחרון עם ניצחון אחד בשישה מחזורים. בקבוצה מאוכזבים בעיקר לאור השינויים שבוצעו בסגל והאשראי שקיבל המאמן מאיר טפירו מתחילת העונה, כשצירף שני זרים חדשים: מייק רוסאריו סמוך למחזור הפתיחה ודמיון ג'יימס שערך את משחק הבכורה שלו אמש.

מאיר טפירו מאמן הפועל אילת. מגד גוזני
מעמדו התערער. מאיר טפירו/מגד גוזני

"זה ממש לא המקום שהפועל אילת שואפת להיות בו", אמרו הלילה גורמים בקבוצה, "כולם צריכים להבין את זה. אף אחד לא ייתן למצב הזה להמשיך". בעקבות ההפסד מעמדו של מאיר טפירו התערער, כשבקהל קראו לו להתפטר עם סיום המשחק. עם זאת, לא נראה כי המאמן יטול אחריות אלא ינסה להפוך את המצב כמו שעשה בעונה שעברה במכבי אשדוד.

מי שצפוי לשלם את המחיר ולעזוב בתקופה הקרובה הוא אלאנדו טאקר, שאמש קיבל רק 7 דקות ומתחילת העונה מציג יכולת חלשה. ניב ברקוביץ נפצע בתחילת הרבע השני של המשחק נגד הרצליה ולא שב לפרקט. הרכז יעבור היום בדיקה שתגלה את חומרת הפציעה, כשבמועדון מקווים כי לא מדובר בפציעה שתשבית אותו לתקופה ארוכה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully