וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני בליגת העל: גלבוע/גליל מגיעה לדרייב אין, דרבי צפוני בעין שרה

12.11.2017 / 16:46

הפועל תל אביב תחפש ניצחון שלישי ברציפות, ללא אחמד ניבינס שלא נרשם, כשתארח את הקבוצה של בית הלחמי (20:30, ספורט 5). עירוני נהריה תארח את מכבי חיפה עם באקנר ויזרעאלי

טיי מקי שחקן הפועל תל אביב. קובי אליהו
יחפש עוד ניצחון עבור הפועל תל אביב. טיי מקי/קובי אליהו

משחקי המחזור השישי בליגת העל יינעלו מחר (שני) עם שני משחקים נוספים. הפועל תל אביב, אחרי שני ניצחונות רצופים ופרשת ג'ף אלן, תארח בביתה את הפועל גלבוע/גליל, במשחק שהיה אמור להערך מחוץ לדרייב אין, אך עונש הרדיוס שהיה אמור להיות מושת עליו הועבר לשבוע הבא. עירוני נהריה תנסה להמנע מרצף הפסדים כשתארח את מכבי חיפה מהתחתית, שתציג את רג'י באקנר וגוני יזרעאלי.

הפועל תל אביב - הפועל גלבוע/גליל (20:30, ספורט 5)

למרות הניצחון הגדול בשבוע שעבר על בני הרצליה, לא עבר שבוע שקט על הפועל תל אביב. בתחילת השבוע התראיין המאמן דני פרנקו וביקר את הסנטר ג'ף אלן, שלקבוצה הייתה אופציית שחרור עליו בסוף השבוע, ורק לאחר יומיים של חוסר וודאות הוחלט כי אלן ימשיך. הקבוצה צירפה בסוף השבוע את הסנטר האמריקאי אחמד ניבינס, אך לא רשמה אותו למשחק נגד גלבוע בשל העובדה שנחת רק היום בארץ והוא עדיין לא בכושר משחק. בהעדר מאט האוורד שעבר ניתוח בכף רגלו, תנסה הקבוצה לרשום ניצחון שלישי ברציפות ולהתקרב לחבורת הצמרת.

אחרי רצף של שבועות שכללו פציעות והפסדים, גלבוע/גליל סוף סוף הצליחה לשנות מגמה בשבוע שעבר עם ניצחון על עירוני נהריה, שגם עבר ללא פציעה. בגלבוע מאמינים כי ביכולתם לשנות את פתיחת העונה המגמגמת שלהם עם ניצחון בדרייב אין, כשאלייז'ה ג'ונסון נרשם גם למשחק הזה למרות שדיאנג'לו הריסון שב השבוע לאימונים. מי שימשיך להעדר משורות הקבוצה של אריאל בית הלחמי הוא יחזקאל סקוורר, שאת מקומו ימלאו הזרים ג'ייקובן בראון ואלייז'ה ג'ונסון.

עוד בנושא
מכבי תל אביב: "נושא הדרכון של ספאחיה בטיפול וצפוי להסתדר"
בעקבות המהומות בדרייב אין: עצור נוסף הורחק ממגרשי הספורט
יומיים לפני מכבי תל אביב: אנדולו גירדה ניצחון, אריק מקולום נפצע

עופר רחימי, מאמן מכבי חיפה,. לירון מולדובן
חיפה תצא מהמשבר? מאמן הירוקים עופר רחימי/לירון מולדובן

עירוני נהריה - מכבי חיפה (20:15, פריצות בספורט 5)

רצף שלושת הניצחונות של עירוני נהריה נקטע בשבוע שעבר בתבוסה בגן נר, הפסד שגרם לקבוצה של אריק אלפסי לעשות חושבים ולבצע שינוי ראשון בסגל. הסנטר עוסמאן דראמה, ששיחק רק 15 דקות למשחק, שוחרר ואת מקומו תפס טיירון נאש, שצפוי לקבל דקות ראשונות כבר נגד מכבי חיפה. בנהריה מרוצים מפתיחת העונה שלהם, אך יודעים שבליגה כל כך צמודה התמונה יכולה בקלות להשתנות, והם רוצים לשמור על מיקומם בצמרת הטבלה. בעקבות הפציעה שלו בקרסול, ירדו דקות המשחק של יפתח זיו משמעותית בשני המחזורים האחרונים, ובעין שרה יצטרכו לקבל יותר מהרכז המוביל שלהם.

ניצחון אחד בחמישה מחזורים, זה המאזן הדל של מכבי חיפה, שיודעת שאם בקרוב לא תתחיל לשנות כיוון בעונה הזאת, היא עלולה להגרר למאבקי הירידה. חיפה מגיעה לדרבי הצפוני עם הופעת בכורה לרג'י באקנר, אחרי שסיים לרצות את עונש שני משחקי ההשעייה מהעונה שעברה, וגם לגוני יזרעאלי, שהצטרף השבוע ממכבי אשדוד. הירוקים מקווים כי השניים יוסיפו מימד של קשיחות ומנהיגות לקבוצה, ואולי יובילו אותם לניצחון משמעותי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully