וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: "נושא הדרכון של ספאחיה בטיפול וצפוי להסתדר"

12.11.2017 / 14:28

המאמן הקרואטי לא יכול להוציא ויזה לרוסיה, זאת לאחר שדרכונו התמלא לחלוטין. הצהובים מנסים לטפל בסוגייה לקראת חימקי, אבל גודס בכוננות. כרם משעור שבר את אפו וייעדר שבועיים

one

(עדכון ראשון, 7:58)

מכבי תל אביב אומנם שמרה אמש (שבת) על מאזן מושלם בליגת העל, אחרי ניצחון קשה 80:90 בחוץ על מכבי אשדוד, אך מעבר למשחק עצמו, הצהובים עסוקים בימים האחרונים בבעיה טכנית שעלולה למנוע ממאמנם נבן ספאחיה לעמוד על הקווים במשחק היורוליג ביום חמישי הקרוב, בחוץ מול חימקי מוסקבה.

דרכונו של ספאחיה מלא לחלוטין ולא נותרו בו דפים ריקים, מה שהוביל לכך שלא ניתן להדפיס עבורו ויזה לקראת הטיסה לרוסיה, כזו שתאפשר לו להיכנס למדינה. במכבי תל אביב עמלים על טיפול בבעיה שנוצרה, בניסיון לזרז את תהליך הנפקת הדרכון החדש ולפתור את הסוגייה הזו בזמן, כך שספאחיה יוכל לצאת עם הקבוצה. אם בכל זאת הדברים לא ייפתרו, מי שצפוי להחליף את ספאחיה על הקווים במשחק מול חימקי הוא עוזרו גיא גודס. הצהובים אמרו היום: "הנושא בטיפול בימים האחרונים ואמור להסתדר עד המשחק".

לצהובים מצפים שני משחקי יורוליג השבוע, כאשר הם יארחו בשלישי את אנדולו אפס לפני שייצאו למוסקבה.

עוד בנושא:

מכבי תל אביב ניצחה את מכבי אשדוד 80:90
ספאחיה: "אזכיר לחלק מהשחקנים מה זה לשחק במכבי תל אביב"
מודי מאור חגג ניצחון: "היה לי כיף, זה בסיס מצוין לבנות מומנטום"

מאמן מכבי תל אביב נבן ספאחיה. לירון מולדובן
תקלה לא נעימה. ספאחיה/לירון מולדובן

בינתיים, ספאחיה טרוד לא רק בגלל עניינים טכניים ולמרות הניצחון הגדול על ריאל מדריד בחמישי, אתמול הוא הביע חוסר שביעות רצון מהיכולת של שחקניו וגער בהם על הריפיון שהציגו. בדומה לדרישותיו באימונים, הבהיר המאמן לשחקניו כי הוא מצפה מהם "לשחק כדורסל קבוצתי ולהציג אינטנסיביות בכל דקה, לאורך כל המשחק", כשהוא מדגיש שלא יקבל גישה אחרת במשחקים. כרם משעור, שספג חבטה בפניו, עבר אמש צילום רנטגן שאישר כי הוא סובל משבר באפו. השחקן ייעדר כשבועיים.

איתי שגב סיכם את הניצחון באשדוד: "פתחנו לא טוב התקפית, אבל במחצית השנייה זה היה הפוך. היינו טובים התקפית, אבל לא הגנתית. זה הספיק לנו וזה מה שחשוב. הגענו לפיק מאוד גבוה ביום חמישי ולא פשוט לבוא מ-11 אלף איש שמטריפים אותך לכמות קטנה יותר. השגנו את הניצחון, נלמד ממנו ונמשיך הלאה. שיחקנו לא טוב היום, לא שיחקנו את הכדורסל שלנו מספיק דקות. זה נתן לנו כאפה ואני חושב שזה יעשה לנו טוב למשחקים הבאים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully