וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מודי מאור: "היה לי כיף, זה בסיס מצוין לבנות מומנטום"

11.11.2017 / 23:09

מאמנה החדש הפועל ירושלים חגג ניצחון על נס ציונה בבכורה שלו על הקווים: "אהבתי את האינטנסיביות ההגנתית". דייסון: "היינו צריכים את הניצחון כדי לגרום למאמן להרגיש נוח". זילברשטיין: "היינו רכים מדי"

נועם מושקוביץ

הפועל ירושלים פתחה היום (שבת) ברגל ימין את עידן מודי מאור, כשגברה 59:74 על עירוני נס ציונה במשחק הראשון של מאור כמאמן ראשי אחרי פיטוריו של פוטיס קציקאריס. האלופה פתחה היטב, ובצורה נמרצת מאוד, ועלתה ליתרון 25 נקודות כבר ברבע השני, אך למרות שהורידו מעט מהקצב במחיצת השנייה, הירושלמים הצליחו להשלים את הניצחון מול הקהל הביתי הנלהב.

שחקני הפועל ירושלים. נועם מושקוביץ
לא מעט רגעים יפים. ירושלים/נועם מושקוביץ

מודי מאור אמר אחרי הבכורה שלו: "החבר'ה החליטו שהם באים לשמור היום, זו החלטה שלהם. במחצית השנייה קצת הפסקנו לשמור, אבל עדיין הגבלנו אותם למתחת ל-60 נקודות. ברור שיש לנו בעיות, אבל זה בסיס מצוין לבנות מומנטום. למה ציפיתי? לא ציפיתי לכלום, אבל היה לי כיף היום. ברור שצריך עוד שטף התקפי. אהבתי את האינטסיביות ההגנתית". מאור נשאל לגבי מעמדו, וענה: "אני המאמן של הפועל ירושלים, בלי תאריך יציאה. זה הבית שלי, ואני פה".

מאור הוסיף על המינוי שלו כמאמן: "עברו יומיים מאוד עמוסים אבל אני עובד בארגון שהוא מדהים, כמות התמיכה שאני מקבל היא אין סופית, מההנהלה עד צוות הקבוצה כולו, וגם האוהדים, זה הפך את היומיים האלו קלים יותר, אבל התמקדנו במשחק אז לא היה זמן להיגרר לדברים אחרים".

ג'רום דייסון אמר: "זה ניצחון חשוב. יש לנו מאמן חדש, והיינו צריכים את זה כדי לגרום לו להרגיש נוח. עשינו את זה במחצית הראשונה, איבדנו את זה קצת במחצית השנייה מבחינה הגנתית, אבל בסופו של דבר יצאנו עם הניצחון. אופטימיות? יש אופטימיות, תמיד יש, יש פה קבוצה מצוינת וחבורה טובה של שחקנים. צריכים לשחק יחד, כמו שעשינו במחצית הראשונה, עם הגנה חזקה".

מנגד, מאמן נס ציונה נדב זילברשטיין ראה את קבוצתו סופגת הפסד רביעי בשישה משחקים. "ידענו שהם יבואו אגרסיביים מאוד אחרי מה שעבר עליהם, ואנחנו היינו רכים מדי, במיוחד בהתקפה", אמר המאמן המפסיד, "הם עשו המון סלים קלים. אני דווקא אקח את החצי השני, עשינו אז עבודה יוצאת מהכלל, גם התקפית וגם הגנתית, היינו יכולים להלחיץ אותם אם היינו מקבלים כמה החלטות טובות יותר, אבל כדי להתחרות מול יריבות ברמה הזאת, צריך לשחק טוב יותר, גם בהגנה וגם בהתקפה". זילברשטיין הוסיף ש"אנחנו עדיין צריכים למצוא את הדרך שלנו ולהיות הרבה יותר עקביים. אין לי ספק ואני מאמין ובטוח בשחקנים שנוכל לעשות את זה. שינויים בסגל? לא מאמין בזה, אלא בלהוציא יותר ממה שיש".

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
מאמן הפועל ירושלים מודי מאור. נועם מושקוביץ
התחלה מבטיחה. מאור/נועם מושקוביץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully