וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון עקץ את פיל ג'קסון: "דניס סמית' היה צריך להיות בניקס"

קינג ג'יימס לא שוכח את תקרית ה"Posse" ואחרי הניצחון על המאבס ביקר את החלטת ג'קסון, בסיום דרכו בניקס, לוותר על סמית'. קיירי ישחק עם מסכה מיוחדת, בול הרשים את ג'ייסון קיד

לברון ג'יימס קליבלנד קאבלירס עם דירק נוביצקי דאלאס מאבריקס. AP
לברון פגש את נוביצקי בקרב הוותיקים/AP

מלבד ניצחונה של גולדן סטייט על פילדלפיה, היה הלילה (בין שבת לראשון) עוד לא מעט אקשן ברחבי ה-NBA.

סגנית האלופה קליבלנד חזרה לנצח, 104:111 לא מרשים בחוץ מול דאלאס האיומה, במשחק שאחריו, כרגיל, משך לברון ג'יימס את כל הכותרות, בלי שום קשר למה שהתרחש על הפרקט. קינג ג'יימס נשאל לגבי יכולתו של הרוקי המבטיח של המאבס, דניס סמית' ג'וניור, שנבחר תשיעי בדראפט האחרון והגיב: "הוא היה צריך להיות בניקס", כשהוא שולח עקיצה לעברו של פיל ג'קסון, שרגע לפני שפוטר מהקבוצה בחר ברכז הצרפתי פרנק ניליקינה, מקום אחד לפני סמית' ג'וניור. למי ששכח, היחסים בין ג'קסון ללברון הפכו למתוחים מאוד בשנה שעברה, לאחר שמאמן העבר של הבולס והלייקרס קרא לשותפיו לעסקים של לברון ה"Posse" שלו, מילת גנאי לסוג של כנופיה. לאחר אותו מקרה, לברון אמר כי הוא איבד כל כבוד שהיה לו לג'קסון.

עוד בנושא:

גולדן סטייט הביסה 114:135 את פילדלפיה, תשע נקודות לעומרי כספי
דוראנט: "שיחקתי שנים מול כספי ולא הבנתי עד כמה הוא שחקן חכם"
אופק חדש: איך מילווקי המסקרנת תושפע מבואו של אריק בלדסו?

התגובה של אנס קאנטר

"הניקס ויתרו על שחקן ממש טוב ולדאלאס יש עכשיו יהלום בלתי מלוטש", אמר קינג ג'יימס, דניס היה צריך להיות בניו יורק. אני יודע שהמשפט הזה יעשה כותרות, אבל הוא היה צריך להיות בניקס. אני יודע בוודאות שדאלאס מאוד מרוצה מכך שהוא לא הלך לשם". אנס קאנטר, סנטר הניקס, כבר הספיק לענות ללברון וכתב בטוויטר: "לא!! אנחנו אוהבים את מה שיש לנו... תודה!!!".

במשחק עצמו, אחרי כמה הצגות, לברון היה רגוע עם 19 נקודות, אך שתיים מהן הגיעו עם דאנק אדיר 68 שניות לסיום, דאנק שהבטיח את הניצחון: "אנחנו יודעים להתאושש מהר והסתמכנו על ההרגלים שהביאו לנו את האליפות. במקביל, גם ניסינו לחזור לקשיחות המנטלית שלנו ולהבין איך לנצח". קווין לאב, ששוב הצטיין, הפעם עם 29 נקודות, אמר: "החבר'ה פשוט מצאו אותי פנוי כל המשחק, בעיקר ברבע השלישי. הם המשיכו להזין לי את הכדור. הם ידעו שאני בקצב טוב". מנגד, נרלנס נואל לא שיחק כלל ומאמן המאבס ריק קרלייל אמר: "דקות זה משהו שצריך להרוויח".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
דניס סמית' ג'וניור דאלאס מאבריקס מול קווין לאב קליבלנד קאבלירס. AP
הניקס טעו בענק? סמית' ג'וניור מול לאב/AP

לונזו בול נכנס לספרי ההיסטוריה, כאשר בגיל 20 ו-15 ימים הוא הפך לשחקן הצעיר בתולדות הליגה שמסיים משחק עם טריפל דאבל. הגארד של הלייקרס (שהפסידו 98:90 במילווקי) רשם 19 נקודות, 13 אסיסטים ו-12 ריבאונדים, לצד 3 חטיפות ושיא קריירה של 4 חסימות ונראה מבטיח מאוד אחרי כמה משחקים בינוניים. השיא הקודם אגב, היה שייך ללברון ג'יימס שבעונתו השנייה, 2004/05, השיג טריפל דאבל בגיל 20 ו-20 ימים: "לא אכפת לי", אמר בול בסיום, "כי הפסדנו. אז זה לא באמת משנה משהו".

בול עשה זאת לעיניו של מאמן הבאקס ג'ייסון קיד, שמדורג שלישי בטבלת הטריפל דאבלים בכל הזמנים (אחרי אוסקר רוברטסון ומג'יק ג'ונסון): "אני מניח שזו תהיה הכותרת, שהוא השיג את הראשון שלו בזמן שאני הייתי בשורה הראשונה. הוא יודע לשחק והוא יהפוך את החברים לקבוצה ואת הקבוצה שלו לטובים יותר. הטריפל דאבלים יהיו שגרה עבורו מהר מאוד. הוא ימלא דפי סטטיסטיקה בליגה הזו, אבל אנחנו חייבים לתת לו זמן. אנחנו מנסים לשים אותו במיקרוגל ולהאיץ את התהליך שלו. הוא יעשה עוד טעויות ויהיו לו משחקים רעים, אבל הוא נלחם בכל משחק ובסוף ימצא את הדרך שלו לנצח".

לונזו בול לוס אנג'לס לייקרס. GettyImages
לנגד עיניו של קיד. בול/GettyImages

בוסטון, אחרי 11 ניצחונות רצופים, תתייצב הערב (22:30) למשחק ביתי מסקרן מול טורונטו. לצערה, היא כנראה תיאלץ לעשות זאת ללא קיירי אירווינג. הגארד שהגיע מקליבלנד וסחב את הסלטיקס בתחילת העונה, אחרי הפציעה האכזרית של גורדון הייוורד, נפגע בהיתקלות עם חברו לקבוצה ארון ביינס כבר בתחילת המשחק האחרון של הסלטיקס מול שארלוט ואיכשהו, הקבוצה הסתדרה גם בלעדיו, חזרה מפיגור גדול והאריכה את רצף הניצחונות שלה.

קיירי סובל משבר קל באזור הפנים והוא לא צפוי לשחק מול הראפטורס (אל הורפורד, שסבל מזעזוע מוח והחמיץ שני משחקים, דווקא אמור לחזור). אם לא יקרה משהו לא צפוי, אירווינג ישוב למשחק הבא של הסלטיקס, אצל ברוקלין, בין שלישי לרביעי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully