וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מספר שיא של נציגי NBA עקבו אחרי דונצ'יץ': "זה לא משנה לו"

מנהלי קליבלנד ושיקגו היו בין אלו שראו את ילד הפלא קולע 19 נקודות בהיכל. לאסו נזף בו: "הוא קיבל כמה החלטות רעות". בספרד טוענים: "אוהדי מכבי תל אביב הצליחו להוציא אותו משווי משקל"

צילום ועריכה: קובי אליהו

מנהלים וסקאוטים רבים מה-NBA פקדו אמש (חמישי) את יד אליהו. הג'נרל מנג'רים קובי אלטמן (קליבלנד), גאר פורמן (שיקגו), ג'ף פטרסון (עוזר GM אטלנטה) ועוד באו בעיקר כדי לעקוב אחר לוקה דונצ'יץ', אבל גם אחר ג'ונה בולדן ונוריס קול, שני שחקנים עם עבר ועתיד בליגה הטובה בעולם. בסופו של דבר, נראה שדונצ'יץ' השאיר עליהם רושם אמביוולנטי. מצד אחד, הוא סיים עוד משחק נהדר עם 19 נקודות, 6 ריבאונדים ו-6 אסיסטים, אולם מנגד היו דקות רבות בהן התקשה הגנתית. גם בהתקפה, למרות המספרים המרשימים, הוא לא ליקק דבש מול דיאנדרה קיין ונוריס קול שנצמדו לו לגופייה.

גם בספרד התרשמו שדונצ'יץ' עבר ערב לא קל במיוחד, גם ברמה המנטלית. "אוהדי מכבי תל אביב עשו הכל כדי להוציא אותו מאיזון, הם סימנו אותו מתחילת המשחק. בשלב מסוים נראה שזה השפיע לו על קבלת ההחלטות", נכתב ב"אס".

עוד בנושא

מכבי תל אביב ניצחה את ריאל מדריד 83:90, 19 נק' לדונצ'יץ'
ג'ו ארלאוקאס מנתח: במה דונצ'יץ' עולה אפילו על לברון ג'יימס
בין לארי בירד לריקי רוביו: עד כמה רחוק דונצ'יץ' יגיע ב-NBA?

לוקה דונצ'יץ', ריאל מדריד,  מול דיאנדרה קיין, מכבי תל אביב. קובי אליהו
ערב מאתגר. דונצ'יץ' מול קיין/קובי אליהו

"לוקה משופשף מבחינה מנטלית בדברים האלו. הוא יודע שכל העיניים עליו, וגם נוכחות מוגברת של אנשי NBA ביציע לא מרתיעה אותו ולא משנה את האופן שבו הוא משחק", שיבח אותו מאמן ריאל פאבלו לאסו בסיום. "היום היו לו לא מעט פעולות טובות, אבל גם כמה פעולות רעות. העבודה שלי היא להמשיך לדחוף אותו כדי שישתפר עד כמה שניתן. לא אכפת לי מהסקאוטים, כי אני יודע שעוקבים אחרי כל צעד ושעל שלו מאז שהיה בן 13".

על המשחק עצמו אמר לאסו: "מכבי הייתה סופר-אגרסיבית, שיחקה בצורה מרשימה מאוד, ואנחנו סבלנו מהחלטות לא טובות בסיום המשחק. הם ניצלו את זה. תמיד קשה מאוד לנצח בתל אביב, בטח אם אתה לא משתווה לרמת האגרסיביות שמכבי מראה כאן. היום לא השתוונו אליהם באנרגיות. אני עושה חשבון פשוט: אם אתה מאפשר ליריבה 22 ריבאונדים בהתקפה וקולע ב-20 אחוז מהשלוש, אין לך סיכוי לנצח".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully