וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות פציעת טל איילה: הפועל אשקלון זועמת על ליאני ואיגוד השופטים

9.11.2017 / 18:18

הקשר שנפצע מול קרית שמונה סובל מפגיעה ברצועות ויש חשש כי גמר את העונה, במועדון תקפו: "השופט גם לא נתן עבירה וגם הוסיף חטא על פשע כשהרחיק את יובל נעים. זו מכה אנושה עבורנו"

שחקן הפועל אשקלון טל איילה מפונה אחרי פציעה. לירון מולדובן
דווקא בעונת השיא שלו. איילה ביום שני האחרון/לירון מולדובן

בהפועל אשקלון חוששים שטל איילה סיים את העונה. הקשר ההתקפי, אחד מהשחקנים הבולטים של הקבוצה העונה, נפגע לקראת סיום המשחק נגד עירוני קרית שמונה ביום שני האחרון והורד מכר הדשא על גבי אלונקה. אחרי שעבר בדיקת MRI, התברר שאיילה כנראה סובל מפגיעה ברצועה הצולבת בברכו.

מאוחר יותר היום יתקבל הפענוח הסופי של הבדיקה וממנה ייגזרו משך הטיפול ותקופת ההיעדרות שלו. תקופת ההחלמה מקרע ברצועה הצולבת בדרך כלל נע סביב חצי שנה, כך שאם הוא סובל מפציעה כזו, הוא כנראה גמר את העונה.

איילה בן ה-28 הצטרף להפועל אשקלון בתחילת העונה ומיד החל להשפיע. הוא כבש העונה שלושה שערים ובישל אחד נוסף. על פי אתר מנהלת הליגות, הוא מוביל את הקבוצה באיומים על השער, מסירות מפתח וספרינטים.

אגב, הפציעה של איילה ביום שני הייתה זו שהבעירה את חמתו של יובל נעים. המאמן זעם על השופט לירן ליאני וזה הרחיק אותו. נעים אמר היום: "אני לא יודע מה לעשות עם כל מכת הפצועים הזו. כולם מדברים אתי על חודש ינואר אבל יש עוד המון משחקים עד ינואר. אני לא יודע איך נתאושש מהמכה של טל איילה. אחרי הקרע בצולבת של אלעד גבאי, עכשיו גם טל איילה. זו מכה שייקח לי באופן אישי זמן להתרומם ממנה".

מי שצפוי להצטרף לקבוצה, בעיקר על רקע הפציעה של אלעד גבאי, הוא המגן הימני ליאור לוי.


עוד בנושא:

יובל נעים: "השופטים לא יכולים לעשות מה שהם רוצים"
הפועל אשקלון ועירוני קרית שמונה נפרדו ב-0:0

מאמן הפועל אשקלון יובל נעים אחרי שהורחק. לירון מולדובן
התלונן והורחק. נעים/לירון מולדובן

מהפועל אשקלון נמסר בשעות הערב: "לאור הפציעה החמורה ממנה סובל טל איילה, המועדון מביע כעס רב על איגוד השופטים ועל שופט המשחק לירן ליאני, על שלא השכיל לפסוק עבירה והוסיף חטא על פשע כאשר הרחיק את מאמן הקבוצה יובל נעים, בעקבות התרעומת שהביע על חוסר תשומת הלב שגמרה לשחקן ככל הנראה את העונה.

אין זו הפעם הראשונה שהמועדון מתרעם בפני איגוד השופטים על חוסר הוגנות כלפי הקבוצה. בכל הפעמים בהן התרעמו אנשי המועדון או המאמן כלפי אופי השיפוט, הם הועמדו בפני ועדת משמעת, נקנסו או הורחקו מהמגרשים וטענות המועדון כלל לא קיבלו יחס. פציעתו של טל איילה הינה מכה אנושה בסגל קבוצה כמו הפועל אשקלון. אנו קוראים מכאן לאיגוד השופטים להפיק לקחים מאירוע חמור זה, להעניק יחס זהה והקשבה גם לקבוצות הקטנות ובעיקר לשמור על שחקנים טכניים מכניסות ברוטליות של בלמים, העלולות לחסל לשחקן כדורגל את הקריירה ובאותה נשימה לחסל את הענף הפופולארי בישראל".

עדכון ראשון: 10:49

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully