וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובל נעים: "השופטים לא יכולים לעשות מה שהם רוצים ואנחנו נשתוק"

6.11.2017 / 22:08

מאמן אשקלון ניסה להסביר מה הביא לעוד הרחקה שלו: "אסור לי להביע דעה? זה משחק אמוציונלי ויש לנו מה להגיד". על המשחק: "מרוצה, מסתפק בנקודה". חיים סילבס: "מרגיש כאילו הפסדנו"

מאמן הפועל אשקלון יובל נעים אחרי שהורחק. לירון מולדובן
הוא כבר רגיל. יובל נעים לאחר שהורחק/לירון מולדובן

ליגת העל יוצאת לפגרה בת קרוב לשלושה שבועות לפני המחזור ה-11 (חוץ ממשחק ההשלמה בין הפועל באר שבע להפועל עכו), אך נדמה שהתחילה כבר הערב (שני) עם 0:0 בין הפועל אשקלון לעירוני קרית שמונה. שתי הקבוצות סיפקו מעט מאוד מצבים מסוכנים ליד השערים והסתפקו בנקודה בסיום. יובל נעים הורחק בדקה ה-83, לאחר שטל איילה נפגע אך לא זכה לשריקה מצד לירן ליאני. הקשר האשקלוני הורד מהדשא על אלונקה, ונעים הסביר מה קרה בסיום.

"השופטים צריכים להבין שהם לא יכולים לעשות מה שהם רוצים ואנחנו נשתוק", אמר נעים, "היה פאול מאה אחוז על טל איילה, הוא לא ישרוק ולי אסור לי להביע דעה? אנחנו מכבדים אותם, אבל זה משחק אמוציונלי ולפעמים יש לנו מה להגיד. הם רוצים שאנחנו נשתוק, וזה לא יהיה. זה קורה לי כל פעם בגלל שאכפת לי. אם צריך אגיע בכל שבוע לבית הדין".

על המשחק: "אני מאוד מרוצה. אני חושב שזה המקסימום שיכולנו להוציא מפה. אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו לשחק בלי חמישה-שישה שחקני הרכב. שיחקנו מול קבוצה עם תקציב פי שלוש משלנו, ועוד מתחילת המשחק הבנתי לאיזה כיוון זה הולך. אני מסתפק בנקודה. יש לי הרבה כבוד לחומר השחקנים שלנו, אבל הוא הרבה פחות טוב מזה של קרית שמונה. הפגרה באה לנו בטיינימג מצוין, אפשר להציע לעשות במקום שלושה שבועות ארבעה חודשים. ננסה להחתים שחקן שלא נמצא תחת חוזה, אפילו כאלה שפסלו בקבוצות אחרות. נצא לפגרה, ננוח, ננקה את הראש".

עוד בנושא

ליגת העל: הפועל אשקלון ועירוני קרית שמונה נפרדו ב-0:0 משמים
בית"ר ירושלים: בוריס קליימן הורחק מהאימון אחרי עימות עם סתיו שושן
נטע לביא עלול להיעדר כחודשיים, סוכנו של מו אלאך: "הוא לא ישלוף מהמותן"

שחקן הפועל אשקלון טל איילה מפונה אחרי פציעה. לירון מולדובן
לא הגיעה לו שריקה? טל איילה מפונה על אלונקה/לירון מולדובן

מאמן קרית שמונה, חיים סילבס, הביע את מורת רוחו מהיכולת של שחקניו: "מבלי לפגוע ביריבה, אני מרגיש כאילו הפסדנו. לא כי הגיע לנו יותר, אני פשוט מאוכזב מאוד מדרך המשחק שלנו, מהפעולות האחרונות שלנו. זה מאכזב וקשה מאוד להבקיע שערים ככה. עשיתי כל מה שיכולתי כדי לרענן את ההתקפה, להכניס דם חדש מספסל, אבל אנחנו מאוד אנמים ומקבלים החלטות בצורה לא טובה. אנחנו לא שחצנים חס וחלילה, אבל מרגישים שהיינו צריכים להגיע ולנצח פה. יש לנו הרבה כישרון ואנחנו צריכים להוציא ממנו יותר. זה לא מספיק. השתלטנו על המשחק במחצית השנייה, אבל באיזורים שצריך יכולת אישית ועוצמות אנחנו כושלים, ולראייה מאזן שערי הזכות שלנו. אני מצטער בשביל מי שראה והתאכזב מהקבוצה, אנחנו צריכים לשחק יותר טוב ולהיות יותר מאיימים. חבל לי על הקהל, על המעטים שהגיעו".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully