וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי אשדוד: גוני יזרעאלי שוחרר רשמית מהמועדון

8.11.2017 / 19:23

הקבוצה הדרומית הודיעה כי נעתרה לבקשתו של הגארד שביקש לעזוב מסיבות אישיות ו"הקושי להגיע לאימונים": "עם כל הצער שחררנו את השחקן". אייל שולמן מועמד להחליפו בשורות אשדוד

גוני יזרעאלי שחקן הפועל חולון (שמאל) מול צ'ייס סיימון שחקן מכבי אשדוד/באר טוביה. מגד גוזני
כבר לא באשדוד. גוני יזרעאלי/מגד גוזני

מכבי אשדוד הודיעה הערב (רביעי) רשמית על שחרורו של גוני יזרעאלי מהקבוצה. מוקדם יותר פנה הגארד שהגיע הקיץ לאשדוד מהפועל חולון וביקש לעזוב את הקבוצה הדרומית מסיבות אישיות.

בהודעה רשמית של מכבי אשדוד בנושא נאמר: "בהמשך להודעה מהצהריים על פנייתו של גוני יזרעאלי להנהלת הקבוצה לעזוב את הקבוצה בעקבות הקושי האישי להגיע לאימונים, החליטה הנהלת הקבוצה להיעתר לבקשתו ולא להטיל וטו. לאחר התייעצות עם הצוות המקצועי החליטה הנהלת הקבוצה, עם כל הצער שבעניין לשחרר את השחקן. הנהלת הקבוצה מאחלת לגוני המון הצלחה בכל דרך שיבחר"

מי שמועמד להחליף את יזרעאלי במועדון הוא אייל שולמן, שחתום על חוזה זמני עד אמצע דצמבר בהפועל תל אביב. שחקן נוסף שהוזכר הוא אבירם זליקוביץ'.

יזרעאלי (33, 1.82) הגיע הקיץ למכבי אשדוד אחרי שהפועל חולון נפרדה ממנו אחרי כמה שנים, וזוהי הקדנציה השנייה שלו בעיר הנמל. בחמישה משחקים עד כה במועדון הוא רשם 2.4 נקודות, 3.8 אסיסטים ו-1.8 ריבאונדים למשחק ב-15.2 דקות על הפרקט. לוואלה! ספורט נודע כי אחת הקבוצות שהייתה מעוניינת ביזרעאלי עד לאחרונה היא הפועל גליל עליון מהלאומית, אך הקבוצה החתימה את הגארד הצעיר צוף בן משה, ולא ידוע האם הגארד הוותיק עוד בתוכניות שלה.

במקביל, באשדוד מחכים להחלטת היועץ המשפטי של איגוד הכדורסל האם להעמיד לדין את סק הנרי שהורחק במהלך ההפסד לעירוני נס ציונה שלשום. אם הנרי לא יועמד לדין, הוא ייקנס רק ב-12 אלף שקלים, ויוכל לשחק ביום שבת הקרוב נגד מכבי תל אביב.

עוד בנושא

ליגת האלופות של פיב"א: הפועל חולון ניצחה 75:81 את יניסיי קרסנויארסק
לאומית סל: הפועל חיפה מושלמת גם אחרי המחזור הרביעי
יורוקאפ: דרושאפקה ודיוויד בלאט מושלמים אחרי 77:85 על אנדורה

עדכון ראשון: 11:24

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully