וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'נארו גאטוסו: "שיפרתי את פירלו? בואו לא נתבלבל בין נוטלה וחרא"

הקשר ששיתף עם הגאון הגדול פעולה במילאן כבר מתגעגע לאחד הגדולים אי פעם: "כשראיתי אותו משחק, זה גרם לי לרצות להחליף מקצוע. בחדר ההלבשה הוא היה בן זונה, הרבצתי לו כמה פעמים"

שחקני נבחרת איטליה לשעבר ג'נארו גאטוסו, אנדראה פירלו. GettyImages
אין מה להשוות. פירלו וגאטוסו/GettyImages

אנדראה פירלו פרש אמש (שלישי) סופית ורשמית מכדורגל, והותיר אחריו חלל שספק אם שחקן כלשהו יצליח למלא. ג'נארו גאטוסו, ששיתף עימו פעולה בקישור האימתני של מילאן, נשאל בתחנת רדיו איטלקית האם הוא עצמו שיפר את פירלו, והשיב: "אל תגידו שטויות, בואו לא נתבלבל בין נוטלה וחרא".

והנה ההסבר המלא של גאטוסו: "כשראיתי את פירלו משחק, זה גרם לי לרצות להחליף מקצוע. אף אחד לא יודע את זה טוב ממני. התחלתי לשחק איתו בנבחרת איטליה עד גיל 15, ואז בכל הנבחרות. זו לא רק האיכות שלו, אלא גם הצורה בה כיסה שטחים והיכולות האתלטיות שלו, שאפשרו לו לשחק עד גיל 38.

"הוא לא הפסיק לרוץ. תמיד הרגשתי נוח לשחק לצידו. ידעתי מה אני צריך לעשות, ושהוא ידאג לשאר. הוא עזר לי בקריירה הרבה יותר משאני עזרתי לו. בחדר ההלבשה הוא היה בן זונה, עם כל הכבוד לאמא שלו. הוא ירד עלי כמה חודשים והיה מאוד מצחיק. הרבצתי לו כמה פעמים".

על המעבר הדרמטי של חברו ממילאן ליובנטוס ב-2011 אמר גאטוסו: "הוא היה בר מזל לעבוד קשה עם אנטוניו קונטה. הוא בחור רע לשבוע, אבל אז אתה מתחיל להרגיש טוב. פירלו היה זקוק לזה, הוא קיבל את התשוקה בחזרה ולדעתי זה הסוד".

עוד בנושא:

אנדראה פירלו פרש, מריו באלוטלי הצדיע: "יכולת לשחק עוד 10 שנים"
אנדראה פירלו פרש רשמית: "המסע המדהים שלי ככדורגלן הגיע לקצו"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully